Wczoraj w świecie Apple – czerwony iPhone 7s, najlepsze aplikacje 2016, świetna sprzedaż iPhone’a 7 i… kolejna beta iOS 10.2

Tomek Czech   8 grudnia 2016

apple-tv-itunes

Do śniadania lub do pierwszej kawy… „Wczoraj w świecie Apple” to nasza nowa rubryka, w której każdego poranka znajdziesz krótkie podsumowanie najważniejszych informacji dotyczących Apple z dnia poprzedniego. W telegraficznym skrócie przypomnimy to, o czym napisaliśmy sami, ale przede wszystkim wspomnimy o wszystkim innych informacjach, którym nie poświęciliśmy osobnego artykułu.

Miłego dnia!

Wczoraj w świecie Apple:

  • pojawiły się plotki, że przyszłoroczny iPhone nie zmieni jednak wyglądu, nie będzie miał możliwości ładowania bezprzewodowego i nie będzie się nazywał “iPhone 8”, tylko jednak standardowo “7s”. Nowością miałaby być model w kolorze czerwonym [czytaj więcej – ThinkApple];
  • firma analityczna Kantar przedstawiła raport, który pokazał, że iPhone 7 był pomiędzy sierpniem a październikiem najlepiej sprzedającym się smartfonem na większości kluczowych rynków. Swój udział w rynku mobilnych systemów operacyjnych zwiększył też iOS [czytaj więcej – ThinkApple];
  • od pewnego czasu czekamy już na finalną wersję iOS 10.2, ale Apple najwyraźniej ciągle jeszcze coś poprawia i udostępnia kolejne bety – wczoraj pojawiła się już siódma. Żadnych większych zmian nie zaobserwowano [zobacz, jakie nowości przyniesie iOS 10.2 – ThinkApple];

300x300-oslo

  • Phil Shiller ogłosił na Twitterze, że listopad był rekordowym miesiącem w App Store pod względem przychodów ze sprzedaży gier i aplikacji. Nie podał jednak konkretnych liczb [zobacz tweeta Shillera – Twitter];
  • według Bloomberga, Apple negocjuje ze studiami filmowymi z Hollywood, żeby nowe filmy były dostępne w iTunes niedługo po premierze kinowej. Obecnie trzeba na to czekać co najmniej 90 dni – Apple chce skrócić ten czas do dwóch tygodni. Jeśli porozumienie zostanie osiągnięte, może to oznaczać rewolucję na rynku serwisów VOD oferujących wideo online [czytaj więcej – Bloomberg];
  • Apple Music ma już 20 milionów (płacących) użytkowników. Spotify ma ich co prawda dwa razy więcej, ale biorąc pod uwagę olbrzymi potencjał Apple w postaci ogromnej bazy użytkowników ich sprzętu, których nieustannie zachęca się do subskrypcji Apple Music należy się spodziewać, że firma z Cupertino szybko przegoni swojego największego rywala na rynku serwisów streamingowych [czytaj więcej – Billboard];

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Codziennie nowy HOT DEAL na Apple!

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: