th

Real Boxing na iOS użyje rewolucyjnego systemu sterowania postaciami Motion Gesture Control

Polski deweloper Vivid Games, twórca takich gier jak Gyro+,  BMX Jam czy Neon Blitz, opublikował video, w którym przedstawia “kompletnie nowe w skali światowej” rozwiązanie kontroli sterowaniem postaciami w grze – Motion Gesture Control – które zostanie zastosowane w Real Boxing, najnowszej produkcji bydgoskiego studia.

Real Boxing ma być pierwszą na świecie grą  na urządzenia mobilne, w której gracz będzie mógł kontrolować postacie za pomocą gestów. To rozwiązanie znane z systemu Kinect, z tym, że w Real Boxing do śledzenia gestów graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPada) oraz autorskie algorytmy analizujące obraz. Po podłączeniu iPhone’a lub iPada do telewizora, walkę będzie można stoczyć na dużym ekranie:

Nad animacjami do Real Boxing pracowało polskie studio Dash Dot Creations. Do osiągnięcia wysokiego stopnia realizmu wykorzystane zostały sesje motion capture wykonane w Alvernia Studios – w miejscu, w którym powstawały animacje do produkcji takich jak Wiedźmin 2, Bullet Storm czy Dead Island. Do produkcji gry wykorzystana została zaawansowana technologia Unreal Engine 3.

Real Boxing na iOS zadebiutuje w drugiej połowie listopada w cenie pomiędzy 5 i 9 dolarów.

Real Boxing na iOS użyje rewolucyjnego systemu sterowania postaciami Motion Gesture Control was last modified: listopad 4th, 2012 by Tomek Czech
Disqus Comments Loading...
SHARE
Opublikowane przez
Tomek Czech