Apple uruchomiło właśnie nowy program naprawczy dla iPhone’ów 12 i 12 Pro, które mają problemy z odtwarzaniem dźwięku podczas rozmowy telefonicznej. Kwalifikujące się do programu telefony mogą zostać bezpłatnie naprawione w autoryzowanym serwisie Apple.
Jak oficjalnie podaje Apple, w niektórych iPhone’ach 12 i 12 Pro został zamontowany wadliwy komponent, który powoduje, że głośnik do rozmów telefonicznych nie odtwarza dźwięku w czasie trwania połączenia. Problem ma dotyczyć „bardzo niewielkiej” liczby urządzeń wyprodukowanych pomiędzy październikiem 2020 r. a kwietniem 2021 r.
Jeśli posiadasz iPhone’a 12 lub iPhone’a 12 Pro i nie słyszysz rozmówcy podczas rozmowy telefonicznej, to jest duże prawdopodobieństwo, że Twój telefon kwalifikuje się do programu naprawczego.
W takim wypadku należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem Apple – iPhone zostanie poddany diagnozie i jeśli rzeczywiście dotyczy go objęty programem problem, zostanie bezpłatnie naprawiony (najbardziej doświadczonym autoryzowanym serwisem Apple w Polsce, dysponującym największą siecią punktów, jest iSpot).
Przed oddaniem telefonu do serwisu należy koniecznie wykonać kopię zapasową. Jeśli nie macie w pobliżu autoryzowanego serwisu lub nie jest Wam wygodnie samemu podrzucić tam iPhone’a, możecie skorzystać z bezpłatnej usługi door-to-door.
iPhone 12 mini i 12 Pro Max nie są objęte programem.
Z programu można skorzystać w ciągu dwóch lat od zakupu telefonu (od jego pierwszej detalicznej sprzedaży).