Podobno są jeszcze firmy, które nie pracują na sprzęcie Apple. Takie pogłoski krążą w kręgach biznesowych. Przyjmujemy do wiadomości, nie oceniamy, aczkolwiek nie za bardzo rozumiemy… Dlatego postanowiliśmy napisać krótki artykuł o tym, dlaczego warto skorzystać z urządzeń i rozwiązań Apple w każdej, mniejszej czy większej firmie. Przyglądamy się też najciekawszej naszym zdaniem ofercie “Apple dla biznesu” na polskim rynku.
Bo to się po prostu opłaca, czyli relacja cena-jakość
Na początku rozprawmy się z jednym z największych mitów dotyczących Apple: “Sprzęt z logo nadgryzionego jabłka jest drogi”.
Po pierwsze, urządzenia innych firm w podobnych konfiguracjach, o tej samej mocy i o tych samych możliwościach mają często porównywalną cenę do sprzętu Apple. Założona przez Steve’a Jobsa firma zawsze miała na celu robienie świetnych produktów, najlepszych na rynku w swojej kategorii, ale jednocześnie dostępnych dla wszystkich (choć nie tanich) – ideą nigdy nie było robienie towarów luksusowych, jak często sugerują krytycy. Sprzęt Apple nie jest tani, ale czy w firmie możemy pozwolić sobie, żeby używać tanich urządzeń?
Po drugie, jeśli weźmiemy pod uwagę parametry komputera, tabletu czy smartfona “na papierze”, rzeczywiście, urządzenia konkurencji o danej konfiguracji często będą kosztowały mniej niż urządzenia Apple. Ale jednocześnie będą oferowały znacznie mniej niż sprzęty z logo nadgryzionego jabłka – użytkownicy Apple dobrze wiedzą, że ich iPhone’y czy Maki są szybsze od konkurencyjnych urządzeń posiadający np. znacznie więcej pamięci RAM czy procesor z większą liczbą rdzeni i będą działały dłużej na baterii mimo posiadania akumulatora o mniejszej pojemności. Wszystko za sprawą legendarnej już optymalizacji software’u z hardwarem, z której znana jest firma z Cupertino, tworząca nie tylko same urządzenia, ale też oprogramowanie, na którym one działają.
Przez relację ceny do jakości okazuje się, że sprzęt Apple jest po prostu bardzo opłacalny – poniżej znajdziecie sześć powodów, jak niezawodność, bezawaryjność, jakość, prostota obsługi, długowieczność – które sprawiają, że zakup sprzętu Apple to po prostu świetna inwestycja.
1. Niezawodność i bezawaryjność: coś, z czego słyną komputery Mac, iPhone’y, iPady i wszystkie inne urządzenia Apple – nie zawieszają się, nie wyłączają niespodziewanie. Są niemal bezawaryjne. To dam nam olbrzymi komfort pracy i sprawi, że nie będziemy narażeni na stratę czasu i niepotrzebne nerwy. Nie stracimy też żadnych danych – przez awarię systemu czy sprzętu nie przepadnie nam np. kilka godzin naszej ciężkiej pracy.
2. Intuicyjna obsługa: używanie sprzętów Apple jest nie tylko przyjemne, ale przede wsyztskim bardzo łatwe, intuicyjne. Dzięki temu pracownicy nie muszą długo uczyć się obsługi nowego sprzętu w firmie. Wdrożenie nowych urządzeń z nowym oprogramowaniem jest przez to niezwykle szybkie i bezproblemowe.
3. Jakość wykonania i olbrzymia moc: chirurgiczna stal nierdzewna, tytan lotniczy, anodowane aluminium, szkło szafirowe – to tylko niektóre materiały, których wykonane są urządzenia Apple. Dzięki temu są niezwykle trwałe. W dodatku słyną z najwyższej klasy designu, przez co nadają wyjątkowego charakteru każdej przestrzeni biurowej. A za tym wszystkim idzie olbrzymia moc – Apple samo projektuje większość komponentów swoich urządzeń, w tym procesory, które we wszystkich testach zostawiają konkurencję daleko w tyle.
4. Żywotność sprzętu i wsparcie: sprzęty Apple służą użytkownikom długie lata z dwóch głównych powodów – po pierwsze, dzięki wspomnianej wyżej świetnej jakości wykonania, po drugie, dzięki bardzo długiemu wsparciu technicznemu i aktualizacjami oprogramowania dla urządzeń nawet sprzed 5-6 lat, co jest ewenementem w tej branży. A jeśli coś się jednak zepsuje (żaden sprzęt na świecie nie jest bezawaryjny!), Apple posiada dużą sieć autoryzowanych punktów serwisowych, które szybko i profesjonalnie wykonują naprawy.
5. Ekosystem: urządzenie Apple tworzą harmonijny ekosystem – współpracują ze sobą w sposób automatyczny, nie wymagający podejmowania żadnych działań przez użytkownika. Wszystkie dane – pliki, obrazy, szablony, notatki czy arkusze – są dzięki idealnie działającej chmurze iCloud dostępne na każdym naszym urządzeniu, w każdym momencie, z każdego miejsca na świecie. Zaczynamy pracę na MacBooku, kontynuujemy ją w podróży na iPadzie, mamy też do jej efektów dostęp na iPhonie czy nawet zegarku Apple Watch. Łącznie home office z pracą biurową i podróżami służbowymi jest dzięki temu niezwykle proste.
5. Bezpieczeństwo: w dziedzinie ochrony danych Apple jest niekwestionowanym liderem rynku – co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Najwyższej klasy szyfrowanie dwukierunkowe, zaawansowana biometria czy zabezpieczenia hardware’owe, np. w postaci słynnej Bezpiecznej Enklawy używanej w Macach, iPhone’ach i iPadach gwarantują całkowite bezpieczeństwo – nikt niepożądany nie uzyska dostępu do jakichkolwiek danych prywatnych czy firmowych.
Dzisiaj przyglądamy się jednej z najlepszych w naszej opinii ofert typu “Apple dla firm” na polskim ryku. Jest to oferta “Biznes w wersji Pro”, stworzona przez Lantre, autoryzowanego sprzedawcę Apple (Apple Authorized Reseller).
Oto sześć najważniejszych powodów, dla których warto z niej skorzystać.
Oficjalna autoryzacja od Apple to gwarancja, że mamy do czynienia z profesjonalistami, którzy spełniają (bardzo) wygórowane kryteria stawiane przez firmę z Cupertino – zarówno co do oferty, procesu sprzedaży, obsługi klienta, usług czy wsparcia.
Mamy więc pewność, że obcujemy z profesjonalistami w swojej branży.
Autoryzacja to też gwarancja, że sprzęt kupowany w Lantre pochodzi z oficjalnej dystrybucji Apple.
Współpracujemy z Lantre od kilku miesięcy i po tym czasie – jako osoby zajmujące się Apple od wielu lat – nie mamy wątpliwości, że pracują tam eksperci znający sprzęt i tematykę Apple od podszewki. Klient biznesowy może więc pewność, że trafia w ręce specjalistów, którzy idealnie dobiorą urządzenia Apple do potrzeb firmy.
Lantre już od 7 lat doradza przedsiębiorcom i profesjonalistom z różnych branż w wyborze sprzętu i rozwiązań, które najlepiej sprawdzą się w codziennej pracy oraz rozwijaniu firmy.
Coś, na co zwróciliśmy uwagę od początku działalności Lantre – komputery Mac w zaawansowanych konfiguracjach (CTO, czyli Configure-To-Order) są tam dostępne od ręki, podczas gdy u innych sprzedawców trzeba czekać na nie kilka (długich…) tygodni, czasami nawet miesięcy.
To ewenement na polskim rynku i powód, dla którego Lantre jest popularne wśród użytkowników Maców, zwłaszcza tych, którzy potrzebują komputera do zdań profesjonalnych i nie mogą sobie pozwolić, żeby długo czekać na swoje narzędzie pracy.
Jeśli w swojej firmie pojawi się nagła potrzeba zakupienia komputera o określonej, zaawansowanej specyfikacji, od ręki dostaniesz go najprawdopodobniej wyłącznie w Lantre.
Leasing
W Lantre możemy skorzystać z atrakcyjnego leasingu 100% online, którego zaletą jest duża elastyczność:
Dodatkowo do dyspozycji klienta jest specjalny zespół, który pomoże przy składaniu wniosku.
Odroczona płatność
W Lantre mamy możliwość odroczenia płatności za zakupy na okres: 14, 21, 30, 45 lub nawet 60 dni.
To przydatna opcja, np. jeśli potrzebujesz nowego sprzętu “na już”, ale wiemy, że płatność za projekt otrzymamy dopiero za jakiś czas i nie chcemy finansować zakupu w dłuższym terminie, np. w leasingu.
Po skorzystaniu z odroczonej płatności, nasze zamówienie zostanie od razu realizowane, a my stajemy się właścicielami zakupionych produktów. Na spłatę zobowiązania mamy wybrany przez nas okres, a jeśli przekroczymy wyznaczony termin, kwota zostanie automatycznie rozłożona na 6 równych rat.
5. Ochrona sprzętu
Oprócz gwarancji Apple, w ramach której bezpłatnie naprawimy każdą usterkę czy awarię w autoryzowanym serwisie, Lantre oferuje dwa rodzaje swoich autorskich ubezpieczeń.
Lantre Care to ubezpieczenie na wypadek dwóch sytuacji: przypadkowego uszkodzenia całego urządzenia (zalanie, upadek z dużej wysokości, czy inne niespodziewane zdarzenia) lub kradzieży powiązanej z włamaniem lub rabunkiem. Możemy je wykupić na rok, dwa lub nawet trzy lata.
Service Pack to z kolei rozszerzenie standardowej gwarancji producenta – jeśli np. nasz laptop ulegnie awarii, otrzymamy te same przywileje, co w czasie obowiązywania standardowego okresu gwarancyjnego. A na czas naprawy otrzymamy urządzenie zastępcze. Service Pack możemy wykupić nawet na okres czterech lat.
6. Profesjonalna obsługa klienta
Lantre słynie z wzorowej obsługi klienta (m.in. ocena 5/5 – “Znakomity” na Ceneo) – zamówienia realizowane są niezwykle szybko i profesjonalnie. Z ocen i opinii wynika, że klienci szczególnie cenią responsywność działu obsługi klienta, który dodatkowo potrafi błyskawicznie rozwiązać każdą sprawę.
Skąd to wynika? Od osób z Lantre dowiadujemy się, że cała struktura firmy została stworzona właśnie z myślą o jak najlepszej obsłudze klienta, który traktowany jest jak partner – podporządkowane temu są wszystkie procesy wewnątrz organizacji i cała struktura komunikacja pomiędzy poszczególnymi działami.
Klient biznesowy może więcej liczyć, że wszystkie jego sprawy załatwiane szybko i fachowo.
Więcej informacji o ofercie Lantre znajdziesz na oficjalnej stronie “Biznes w wersji Pro”.
A jeśli szukasz odpowiedniego sprzętu dla swojej firmy w dobrej cenie i z korzystnym finansowaniem, możesz już teraz przejrzeć te kategorie:
Lantre posiada salon stacjonarny z punktem obsługi klientów biznesowych, który mieści się w warszawskiej Fabryce Norblina.