Real Boxing na iOS użyje rewolucyjnego systemu sterowania postaciami Motion Gesture Control

Tomek Czech   4 listopada 2012

Real Boxing iPhone iPad

Polski deweloper Vivid Games, twórca takich gier jak Gyro+,  BMX Jam czy Neon Blitz, opublikował video, w którym przedstawia “kompletnie nowe w skali światowej” rozwiązanie kontroli sterowaniem postaciami w grze – Motion Gesture Control – które zostanie zastosowane w Real Boxing, najnowszej produkcji bydgoskiego studia.

Real Boxing ma być pierwszą na świecie grą  na urządzenia mobilne, w której gracz będzie mógł kontrolować postacie za pomocą gestów. To rozwiązanie znane z systemu Kinect, z tym, że w Real Boxing do śledzenia gestów graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPada) oraz autorskie algorytmy analizujące obraz. Po podłączeniu iPhone’a lub iPada do telewizora, walkę będzie można stoczyć na dużym ekranie:

Nad animacjami do Real Boxing pracowało polskie studio Dash Dot Creations. Do osiągnięcia wysokiego stopnia realizmu wykorzystane zostały sesje motion capture wykonane w Alvernia Studios – w miejscu, w którym powstawały animacje do produkcji takich jak Wiedźmin 2, Bullet Storm czy Dead Island. Do produkcji gry wykorzystana została zaawansowana technologia Unreal Engine 3.

Real Boxing na iOS zadebiutuje w drugiej połowie listopada w cenie pomiędzy 5 i 9 dolarów.

Kup Apple pod choinkę

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: