Dziękujemy Ci, Samsung!

by Kuba on 15 września 2014

Wygląda na to, że dział reklamy Samsunga spędza ostatnio więcej czasu na naśmiewaniu się z Apple, niż na promocji Galaxy Gear’a, który kurzy się gdzieś w magazynach: w nowej reklamie koreańska firma przypomina światu, że to ona jako pierwsza zauważyła u użytkowników smartfonów chęć posiadania większych wyświetlaczy, oraz że jako pierwsza wprowadziła na rynek phablet – 5,3-calowy Galaxy Note, już w 2011 r.

berrolia

W reklamie pojawia się tytuł niedawnej publikacji BGR (blogowi zazwyczaj przychylnemu Apple) zatytułowanej „Fani Apple’a, prawda jest bolesna: podziękujcie Samsungowi za większe wyświetlacze w waszych iPhone’ach 6”.

Nie ma wątpliwości: Apple nie przewidział mody na duże smartfony i phablety, tak, jak nie przewidział mody na mniejsze tablety. Tak, Samsung był pionierem we wprowadzaniu na rynek smartfonów z większymi ekranami. Tak, gdyby nie to, prawdopodobnie iPhone 6 miałby 4 cale. Tak, śmialiśmy się z samsungowych „patelni”. Tak, teraz sami będziemy ich używać.

Dziękujemy ci, Samsung! Poważnie.

Całą heca jednak w tym, że sukces Samsunga jest też prawdopodobnie początkiem jego kłopotów. Cook, Ive i spółka odrobili lekcję, i teraz, kiedy iPhone ma już duży ekran, jakie działa Samsung wytoczy przeciw telefonowi Apple?

Jeśli pomimo tego, że ludzie na całym świecie pokochali duże ekrany, mały iPhone dalej był najlepiej sprzedającym się smartfonem, to czy teraz możliwy jest jakikolwiek inny scenariusz, niż totalne zgniecenie przez Apple koreańskiej konkurencji?

Ale tego byśmy przecież nie chcieli, wolelibyśmy w przyszłości dziękować Samsungowi za dołożenie kolejnej cegiełki w rozwój iPhone’a.

Podłącz się do ThinkApple na TwitterzeFacebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Czytaj też:

Źródło: YouTube

Link to our Facebook Page
Link to our Rss Page
Link to our Twitter Page
Link to our Youtube Page

Previous post:

Next post: