Real Boxing, jedna z najbardziej oczekiwanych gier tego roku, zadebiutowała dzisiaj w App Store. Zdaniem jej producenta – bydgoskiego dewelopera Vivid Games – to “jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie produkcji mobilnych na świecie”.
Poza klasycznym, dotykowym sterowaniem, gra wykorzystuje również nowatorskie rozwiązanie kontroli sterowaniem postaciami V-Motion Gesture Control System. Zdaniem Vivid Games, Real Boxing jest pierwszą na świecie grą na urządzenia mobilne, w której gracz może kontrolować postacie za pomocą gestów. To rozwiązanie znane z systemu Kinect, z tym, że w Real Boxing do śledzenia gestów graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPada) oraz autorskie algorytmy analizujące obraz. Po podłączeniu iPhone’a, iPada lub iPoda touch do telewizora, walkę można stoczyć na dużym ekranie. Producent zapewnia, że rozgrywka na ekranie TV to jakość obrazu porównywalna z domowymi konsolami do gier obecnej generacji.
Real Boxing to:
Zobacz trailer wprowadząjacy Real Boxing:
Nad animacjami do Real Boxing pracowało polskie studio Dash Dot Creations. Do osiągnięcia wysokiego stopnia realizmu wykorzystane zostały sesje motion capture wykonane w Alvernia Studios – w miejscu, w którym powstawały animacje do produkcji takich jak Wiedźmin 2, Bullet Storm czy Dead Island. Do produkcji gry wykorzystana została zaawansowana technologia Unreal Engine 3.
Real Boxing na iPhone’a, iPada i iPoda touch jest dostępny w App Store za 4,49 €.
Źródło: Vivid Games, App Store