Kilka dni temu polskie autoryzowane serwisy Apple (m.in. iMad i Cortland) wystartowały z programem wymiany wadliwych baterii w iPhonie 5. Jeżeli Twoja piątka rozładowuje się zdecydowanie za szybko, jej bateria może kwalifikować się do bezpłatnej wymiany.
Przypominamy: w “bardzo niewielkim” odsetku iPhone’ów 5, które znajdowały się w sprzedaży między wrześniem 2012, a styczniem 2013, stwierdzono wadę baterii przejawiającą się bardzo szybkim jej rozładowywaniem. Firma z Cupertino uruchomiła więc program wymiany wadliwych baterii w autoryzowanych serwisach Apple.
Żeby sprawdzić, czy bateria w Twoim telefonie kwalifikuje się do wymiany, wejdź na stronę Apple i wpisz numer seryjny telefonu (zobacz, jak go znaleźć).
Jeżeli Twoje urządzenie kwalifikuje się do wymiany, znajdź w swojej okolicy autoryzowany serwis Apple, który bierze udział w programie.
W Polsce w programie uczestniczą iMad, Cortland oraz kilka mniejszych serwisów, jak ESPO czy iStrefa.
Salony iMad znajdziecie w Krakowie na ul. Filipa 13, w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 4 oraz w Katowicach na ul. 3 Maja 21. Cortland ma salony w Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Poznaniu, Warszawie oraz Wrocławiu (adresy tutaj).
Jeśli w Twojej okolicy nie ma serwisu biorącego udział w programie, telefon możesz wysłać pocztą/kurierem.
Serwisy nie wymagają dokumentu potwierdzającego zakup, nie musisz też przynosić pudełka, ładowarki, itd.
Jak przygotować telefon przed oddaniem do serwisu? Oto oficjalne instrukcje od Apple:
Apple ostrzega, że naprawa może zostać ograniczona do kraju, w którym iPhone został kupiony. Jednak w przypadku telefonów zakupionych w krajach EOG (UE + Norwegia, Islandia i Liechtenstein), wymiany można dokonać w każdym z tych krajów.
Jeśli zapłaciłeś/aś już za wymianę wadliwej baterii w Twoim iPhonie 5, możesz skontaktować się z Apple w sprawie zwrotu kosztów.
Podłącz się do ThinkApple na Facebooku, Twitterze lub Google+ żeby nie przegapić żadnych wiadomości ze świata Apple.
Źródło: Apple