Do księgarń w całym kraju trafia właśnie dzieło Brenta Schendlera i Ricka Tetzeliego – Droga Steve’a Jobsa (Becoming Steve Jobs). Wydana przez Wydawnictwo Insignis, to kolejna – po Stevie Jobsie Waltera Isaacsona – głośna i ważna biografia twórcy firmy Apple. Droga… obiecuje pokazać Jobsa w innym świetle, zrywając z utrwalonym w mediach wizerunkiem geniusza i drania.
Droga Steve’a Jobsa to pasjonująca opowieść o ewolucji Jobsa, który z nieodpowiedzialnego, targanego emocjami przedsiębiorcy stał się wizjonerem, przywódcą i twórcą najdroższej marki na świecie.
Biografia pióra Schendlera i Tetzeliego to również bardzo osobista i emocjonalna książka, odkrywająca nieznane dotąd oblicze Jobsa i prezentująca go w relacjach z innymi – rodziną, najbliższymi współpracownikami i konkurentami z branży.
Schlender i Tetzeli – obaj bliscy znajomi Steve’a, piszący o nim i o Apple od lat dla „Wall Street Journal” i „Fortune” – na potrzeby książki przeprowadzili wywiady m.in. z Laurene Jobs, Billem Gatesem, Timem Cookiem, Eddym Cue i Jonym Ive’em.
Żywy język, sensacyjna narracja, relacje z pierwszej ręki oraz inspirujące historie powstawania i upadku fortun Doliny Krzemowej, a także porywający opis burzliwych dziejów rozwoju branży komputerów osobistych i elektroniki użytkowej to z pewnością mocne strony trafiającej na polski rynek nowej, zupełnie innej biografii Jobsa, która znakomicie uzupełnia dzieło Waltera Isaacsona i w znaczący sposób poszerza perspektywę postrzegania jednej z najbardziej kreatywnych osobowości naszych czasów.
Think Apple jest patronem medialnym publikacji. Już jutro opublikujemy recenzję najnowszej biografii Jobsa. A już niedługo ogłosimy konkurs, w którym do wygrania będzie kilka egzemplarzy książki.
Podłącz się do Think Apple na Twitterze, Facebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: informacja prasowa