Tego należało się spodziewać – nowy MacBook Pro sprzedaje się świetnie. W wywiadzie dla The Independent, Phil Shiller zdradził dzisiaj, że sprzedaż nowego Pro w internetowym sklepie Apple jest wyższa, niż jakiegokolwiek innego laptopa z serii Pro w historii firmy z Cupertino.
Nierozumiejący rynku i strategii Apple krzykacze biją pianę, rozdmuchują wywołane sztucznie afery, zaciekle krytykują i naśmiewają się z firmy z Cupertino, tymczasem inni, po cichu, głosują po prostu portfelami i masowo kupują nowego Pro, w taki właśnie sposób wyrażając swoją opinię o tym komputerze.
W wywiadzie dla The Independent Shiller odniósł się do krytyki MacBooka Pro: jej skalą jest co prawda nieco zaskoczony, ale stwierdził, że właściwie nie powinien być, bo z falą krytyki spotyka się każdy nowy produkt od Apple.
Nie jest nam obojętne to, co kochają nasi klienci i czego się obawiają. Naszym zadaniem jest pomóc im zrozumieć zmiany, których dokonujemy. Jesteśmy pewni, że podjęliśmy właściwe decyzje w sprawie nowego MacBooka Pro i rezultatem tego jest najlepszy notebook w historii. Ale części osób nasze decyzje w pierwszej chwili mogą nie wydawać się właściwe. Nie ma w tym niczego dziwnego, niektórzy myśleli tak kiedyś o pierwszym iMacu, ale ostatecznie wszystko wyszło dobrze – powiedział Shiller.
Przeczytaj też: To już KONIEC – nie będzie nowego MacBooka Air
Więcej o MacBooku Pro 2016:
Posłuchaj najnowszego odcinka naszego podcastu – Nowy Pro, śmierć Aira i „przejściówki-gate”.
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: The Independent