Prawie pół roku temu na twarzach Polaków czekających na Apple Pay w Polsce pojawił się uśmiech – nieoficjalne wsparcie dla płatności za pomocą iPhone’a lub Apple Watcha dała nam aplikacja boon. Niestety po jakimś czasie używanie aplikacji w Polsce zostało praktycznie zablokowane. Większość z Was pewnie już o całej sprawie zapomniała i czeka już tylko na oficjalne wsparcie dla Apple Pay. Warto jednak pamiętać, że boon. działa w pewnym sensie jak bank i jak w każdym banku konto, z którego nie korzystamy trzeba zamknąć, ponieważ naliczane są koszty.
W tym wypadu nie minął rok, więc kosztów jeszcze nie ma, ale po 12 miesiącach zaczną być naliczane – w wysokości 0,99 funta miesięcznie. Warto więc nie narażać się na niepotrzebne wydatki.
Zamknięcie konta wiąże się z wysłaniem dwóch maili na adres, który znajdziemy na stronie boon. Jest także możliwość kontaktu telefonicznego, jednak w tym wypadku rozmowa będzie prowadzona po angielsku.
Według mnie wygodniejszym sposobem jest forma pisemna. Zostaniecie zapytani dlaczego chcecie zamknąć konto. Wystarczy napisać, że ze względu na brak możliwości korzystania z usługi w Polsce. Nie powinno być z tym problemu.
Jeżeli zostały Wam środki na koncie, zostaniecie poproszeni o numer konta, na który mają zostać przesłane. Jeżeli jest to niewielka, “groszowa” kwota, nie warto zawracać sobie głowy międzynarodowymi transferami. Jednak gdy doładowaliśmy konto większa kwotą i nie wykorzystaliśmy jej, to jak najbardziej warto odzyskać swoje pieniądze.
Ja już jestem po wszystkim. Nie miałem najmniejszego problemu.
Przeczytaj też:
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.