Jak każdego roku od dekady, również w tym roku Apple zaangażowało się w akcję wsparcia leczenia AIDS w ramach Światowego Dnia Walki z tą chorobą. Z tej okazji emblematy w sklepach Apple (jak logo na froncie) zmieniły kolor z białego na czerwony, a w ofercie pojawiły się specjalne produkty.
W tym roku możliwości wsparcia akcji jest więcej niż poprzednio: na walkę z AIDS zostaną przeznaczone zyski z zakupów wewnątrz 20 specjalnie oznaczonych aplikacji (Games for RED), z wszystkich produktów Apple w kolorze (PRODUCT)RED, firma z Cupertino przeznaczy też na fundusz (RED) jednego dolara od każdej transakcji z użyciem Apple Pay w swoich sklepach stacjonarnych i online.
Aplikacje, z których dochody trafią na rzecz walki z AIDS to znajdujące się w specjalnej zakładce w App Store gry: Angry Birds 2, Angry Birds POP!, Best Fiends, Best Fiends Forever, Boom Beach, Candy Crush Jelly Saga, Clash of Clans, Clash Royale, CSR2, Episode, Farm Heroes Saga, FarmVille: Tropic Escape, FIFA Mobile, Hay Day, MARVEL Contest of Champions, PewDiePie’s Tuber Simulator, Plants vs. Zombies Heroes, SimCity BuildIt, War Dragons i YAHTZEE With Buddies.czy
Poza tym do sklepów trafiły dziś nowe akcesoria z serii (PRODUCT)RED – pokrowiec Smart Battery Case dla iPhone’a 7 oraz skórzane etui do iPhone’a SE.
Inne nowe urządzenia, z których pieniądze przeznaczone zostaną na rzecz akcji, to bezprzewodowe Beats Solo 3 oraz głośnik Beats Pill. Wszystkie z produktów dostępne są od ręki w sklepach Apple, stacjonarnie oraz online.
Wraz z Bank of America, Apple przesyła także dolara dla fundacji od każdej transakcji dokonanej przez Apple Pay w ich sklepie oraz oferuje w iTunes specjalny album Don’t Waste Your Wishes od The Killers.
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.