W wewnętrznym dokumencie przesłanym autoryzowanym serwisom, zdobytym przez MacRumors, Apple przyznało, że niektóre iPhone’y 7 i 7 Plus działające na iOS 11.3 lub nowszym (obecnie testowana jest wersja iOS 11.4) mają problemy z mikrofonem. Według firmy z Cupertino, dotyczy to niewielkiej ilości sztuk tych modeli.
W telefonach dotkniętych problemem przycisk głośnika może być nieaktywny podczas rozmowy, a użytkownik niesłyszany przez rozmówcę w czasie rozmowy telefonicznej lub FaceTime.
W takiej sytuacji pracownicy serwisów mają najpierw prosić użytkowników o odłączenie od iPhone’a wszystkich słuchawek i innych urządzeń połączonych przez Bluetooth. Jeśli to nie pomoże, przeprowadza się test diagnostyczny – jeśli w jego trakcie pojawi się błąd “urządzenie nie rozpoznaje docka” lub “brak wsparcia dla tego akcesorium”, serwis może przystąpić do naprawy iPhone’a.
iPhone’y 7 i 7 Plus, którym skończyła się już gwarancja prawdopodobnie mogą zostać naprawione w takim wypadku za darmo, ale nie wynika to jednoznacznie z dokumentu. Jeśli autoryzowany serwis Apple wykryje taki problem w Waszym iPhonie, przed oddaniem go do naprawy zapytajcie o jej warunki.
Ładuj swojego Maca i iPhone’a jednocześnie i szybko z Innergie PowerJoy 30C.
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: MacRumors