Apple przyznaje, że część iPhone’ów 7 i 7 Plus z iOS 11.3 i nowszym ma problem z mikrofonem

Tomek Czech   4 maja 2018

W wewnętrznym dokumencie przesłanym autoryzowanym serwisom, zdobytym przez MacRumors, Apple przyznało, że niektóre iPhone’y 7 i 7 Plus działające na iOS 11.3 lub nowszym (obecnie testowana jest wersja iOS 11.4) mają problemy z mikrofonem. Według firmy z Cupertino, dotyczy to niewielkiej ilości sztuk tych modeli.

W telefonach dotkniętych problemem przycisk głośnika może być nieaktywny podczas rozmowy, a użytkownik niesłyszany przez rozmówcę w czasie rozmowy telefonicznej lub FaceTime.

W takiej sytuacji pracownicy serwisów mają najpierw prosić użytkowników o odłączenie od iPhone’a wszystkich słuchawek i innych urządzeń połączonych przez Bluetooth. Jeśli to nie pomoże, przeprowadza się test diagnostyczny – jeśli w jego trakcie pojawi się błąd “urządzenie nie rozpoznaje docka” lub “brak wsparcia dla tego akcesorium”, serwis może przystąpić do naprawy iPhone’a.

iPhone’y 7 i 7 Plus, którym skończyła się już gwarancja prawdopodobnie mogą zostać naprawione w takim wypadku za darmo, ale nie wynika to jednoznacznie z dokumentu. Jeśli autoryzowany serwis Apple wykryje taki problem w Waszym iPhonie, przed oddaniem go do naprawy zapytajcie o jej warunki.

Ładuj swojego Maca i iPhone’a jednocześnie i szybko z Innergie PowerJoy 30C.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Źródło: MacRumors

Codziennie nowy HOT DEAL na Apple!

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: