Kiedy razem z Tomkiem zaczęliśmy się zastanawiać nad założeniem sklepu internetowego z akcesoriami do sprzętu Apple, dokładnie wiedzieliśmy jakie wartości ma on sobą reprezentować i jakie korzyści przynosić naszym Czytelnikom i przyszłym Klientom. Każdy z nas chciał, aby ThinkStore odzwierciedlał nasze przekonania i był tym, czym jest dla nas ThinkApple – miejscem, w którym piszemy o wszystkim otwarcie, bez przekłamania i zawsze szczerze wyrażamy swoje opinie na temat Apple czy produktów, które recenzujemy.
Jadnak kiedy zacząłem wnikliwiej analizować rozwój ThinkApple, bardzo szybko doszedłem do wniosku, że nasz portal wyglądałby całkowicie inaczej bez Was – naszych Czytelników. Tylko dzięki Wam ThinkApple dynamicznie się rozwija i w najbliższym czasie będziemy mogli wprowadzić kilka nowości, nad którymi pracujemy już od jakiegoś czasu.
Dlatego oczywiste było dla nas, że prowadząc ThinkStore musimy mieć codzienny, bardzo dobry kontakt z Klientami, chcieliśmy też, żeby mieli oni realny wpływ na rozwój sklepu.
Kiedy razem z Tomkiem jasno ustaliliśmy, jakie są priorytety, którymi będziemy się kierować i wdrożyliśmy je w życie (co wcale nie było takie trudne, po prostu byliśmy sobą i robiliśmy to, co zwykle robimy na ThinkApple), okazało się, że załapaliśmy z Wami jeszcze lepszy kontakt.
Po ponad trzech tygodniach nie jest już dla mnie niczym nadzwyczajnym, że ktoś do nas zadzwoni z pytaniem o produkt, ale przy okazji pogadamy 15 minut o Apple i poruszymy wiele różnych tematów pobocznych – jestem straszną gadułą i zawszę chętnie znajdę chwilkę, by wymienić się poglądami.
Staramy się również pomóc Wam w różnych sytuacjach – zbyt późno dotarła do Was informacja o Hicie Dnia, a chcielibyście jeszcze skorzystać z promocji, coś nie tak poszło z przelewem, chcielibyście wymienić produkt na inny, itd. Z nami da się załatwić wszystko (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku).
Zawsze bardzo indywidualnie podchodziliśmy do Waszych próśb. ThinkStore powstał przecież dla Was.
Dlatego cieszy nas fakt, że dostajemy od Was wiele ciepłych komentarzy – mają one dla nas ogromne znaczenie.
Po wdrożeniach, które udało nam się zrealizować od początku powstania sklepu, przyszedł czas na kolejny krok – oddanie w Wasze ręce kilku spraw…
Hit Dnia to trwająca 24 godziny promocja, polegająca na znacznym obniżeniu ceny jednego produktu (najczęściej jest to najniższa w tym momencie cena w Polsce). Ilość sztuk dostępnych w promocyjnej cenie jest ograniczona.
Dlaczego Hit Dnia nie może być organizowany codziennie? Odpowiem Wam szczerze – ponieważ zorganizowanie takiej promocji wymaga wielu godzin negocjacji z producentami czy dostawcami, żeby wynegocjować specjalną, bardzo atrakcyjną cenę, a potem znacznych nakładów sił na promocję akcji przez cały dzień.
Hit Tygodnia jest promocją, która trwa, jak sama nazwa wskazuje, cały tydzień, a ilość produktów jest ograniczona tylko i wyłącznie do wielkości stanów magazynowych. Wydłużony czas promocji daje nam czas na przygotowanie dla Was kolejnych ekscytujących promocji.
Kiedy wpadliśmy na pomysł Hitu Dnia i Hitu Tygodnia od razu wiedzieliśmy, że docelowo nazwy tych promocji muszą być inne, chcieliśmy, by były naszym znakiem rozpoznawczym. Pomyśleliśmy, że możecie pomóc nam w wymyśleniu tych nazw, które od tej pory będą mocno kojarzone z ThinkStore (jak również z ThinkApple).
Jeśli myślicie, że dalibyśmy Wam takie zadanie nie oferując niczego w zamian, to się mylicie. Otóż osoba, która wymyśli najlepszą nazwę dla Hitu Dnia i Hitu Tygodnia otrzyma od nas jako nagrodę rewelacyjny powerbank iWalk Scorpion 8000 X, mniejszy odpowiednik Scorpiona 12000 X, którego recenzję możecie przeczytać tutaj.
Ale to nie wszystko – w naszym konkursie nie ma przegranych! Każdy, kto weźmie udział w konkursie i przedstawi propozycje nowych nazw, otrzyma od nas specjalny kod rabatowy na 10% zniżki na wszystkie produkty iWalk w naszym sklepie!
Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wymyślić nowe nazwy Hitu Dnia oraz Hitu Tygodni i dać nam o nich znać na jeden z następujących sposobów:
Zwycięży osoba, której propozycja najbardziej przypadnie nam do gustu.
Jeśli nazwy będą się powtarzać, nagroda oczywiście powędruje do osoby, która dała nam o niej znać jako pierwsza.
Konkurs trwa do następnej niedzieli (27.5). Rozstrzygnięcie ogłosimy we wtorek, 29 maja.
Na sam koniec chciałbym wspomnieć, że zorganizowanie tego konkursu nie byłoby możliwe bez pomocy naszego partnera – firmy iWalk.
Pewnie niektórzy z Was zauważyli, że ostatnimi czasy nasza współpraca z iWalk Polska znacznie się zacieśniła. Jest to spowodowane kilkom bardzo ważnymi dla nas czynnikami:
W planach mamy kolejne konkursy i inne akcje. Już niedługo zaskoczymy Was pewnym projektem – oddamy w Wasze ręce coś, co zwykle robią redaktorzy ThinkApple. Niebawem podamy więcej szczegółów.