W swojej najnowszej reklamie Samsung naśmiewa się z wolno działających iPhone’ów. Robi to porównując swojego najnowszego flagowca – Galaxy S9, telefon z 2018 r., do… iPhone’a 6, telefonu z 2014 r.
Seriously, Samsung?
Poza tym Koreańczycy kolejny raz nabijają się z notcha. Sami wpędzają się tym w pułapkę – albo jako niemal jedyni na rynku nie zastosują wycięcia w ekranie i dalej będą skazani na szersze ramki czy fatalne rozwiązanie, jakim jest czytnik linii papilarnych umieszczony z tyłu urządzenia, albo kiedyś sami zrobią telefon z notchem i wtedy te reklamy zostaną im przypomniane….
iPhone X jest najlepiej sprzedającym się smartfonem na rynku. Pod względem popularności wyprzedza każdego flagowca konkurencji o lata świetlne. Ich producentom, w tym Samsungowi, pozostaje tylko tworzenie uszczypliwych reklam.
Jak pisałem ostatnim razem – śmiech przez łzy.
KONKURS: Wygraj powerbank iWalk Scorpion 8000 X o wartości 250 zł
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.