Możecie mi wierzyć lub nie, ale wciąż jest niemało osób uprawiających sport ekstremalny, jakim jest używanie iPhone’a bez etui. Im zdarza się to najczęściej. Moment nieuwagi i ekran iPhone’a przestaje być nieskazitelną, gładką taflą szkła. Stłuczenie jednego z rogów czy powazniejsze urazy, jak pokrycie całej powierzchni wyświetlacza „pajęczą siecią” pęknięć, co często uniemożliwia dalsze korzystanie z iPhone’a.
Ale rozbicie ekranu zdarza się też osobom korzystającym z etui. Nie wszystkie case’y chronia przed upadkami z dużych wysokości, a jeśli nie lubimy szkieł ochronnych, to po jakimś czasie wyświetlacz z pewnością będzie mocno porysowany.
Jeśli dotyczy to Twojego iPhone’a, masz teraz szansę wymienić w nim ekran nawet o 250 zł taniej.
Akcję tańszej wymiany wyświetlacza w iPhonie przygotowaliśmy razem z iSpot – największym i najbardziej doświadczonym polskim autoryzowanym serwisem Apple.
To ważne, żeby wymiany ekranu w iPhone’ach wykonywać w autoryzowanych serwisach Apple – stary wyświetlacz zostanie zastąpiony nowiutkim oryginałem, a nie tanim zamiennikiem, który otrzymalibyście w punkcie nieautoryzowanym.
Ekran to z punktu widzenia użytkownika jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy element iPhone’a – to w niego wpatrujemy się kilka godzin dziennie. Tylko z oryginałem zachowamy odpowiednią charakterystykę ekranu (kolory, kontrast, jasność itd.), odpowiednią czułość na dotyk i odporność na ewentualne kolejne uszkodzenia. Nie warto psuć sobie doświadczenia korzystania z iPhone’a używając niskiej jakości wyświetlacza.
Autoryzowany serwisie to też gwarancja, że przy okazji wymianu ekranu nie zostanie uszkodzony żaden inny komponent (np. głośnik) i pewność, że wymiany dokonają certyfikowani specjaliści, dobrze przeszkoleni przez Apple. No i oczywiście sama firma z Cupertino zdecydowanie zaleca korzystnie z autoryzowanych punktów.
Wszystkie najważniejsze różnice pomiędzy autoryzowanym a nieautoryzowanym serwisem Apple znajdziesz tutaj.
W promocji, którą przygotowaliśmy dla Was razem z iSpot możecie wymienić wyświetlacz w iPhonie od 100 do nawet 250 zł taniej (w zależności od modelu).
Dla iPhone’a 6 oraz iPhone’a SE 1. generacji wymiana jest tańsza o równe 100 zł.
W przypadku wszystkich pozostałych modeli (od iPhone’a 6 Plus, aż do najnowszych iPhone’ów 12) wymiana jest tańsza o 15% od ceny regularnej – oznacza to, że np. w iPhonie 11 ekran wymienicie taniej o 150 zł, a w iPhonie 12 Pro Max o ponad 250 zł!
Listę regularnych cen znajdziecie tutaj. Odejmijcie 15% od podanej tam ceny wymiany dla Waszego modelu, żeby poznać nową, promocyjną cenę i wartość zniżki.
Ale to nie wszystko. Ze zniżki na wymianę ekranu w swoim iPhonie skorzystacie nie ruszając się z domu – promocja jest ważna w usłudze door-to-door, co oznacza, że telefon odbiera od Was kurier (z domu czy z biura) i poźniej zwraca go w to samo miejsce.
Co więcej – ta usługa jest całkowicie darmowa!
O tym, jak dokładnie działa door-to-door w iSpot (czyli m,.in. o tym, jak przygotować iPhone’a do wysyłki) przeczytacie tutaj.
To proste: wystarczy wejść na stronę usługi door-to-door w iSpot (-> tutaj) i wypełniając formularz zgłoszeniowy w polu „Opis uszkodzenia” wpisać: Wymiana ekranu – ThinkApple.
To wszystko. Kurier odbierze od Was iPhone’a, następnie, po diagnostyce urządzenia, otrzymacie kosztorys i link do płatności online (cena będzie oczywiście uwzględniała zniżkę). Gdy tylko dokonacie płatności, iSpot przystąpi do wymiany ekranu i zaraz potem wyśle Wam telefon z powrotem.
Promocja jest ważna od dzisiaj (10.05) do najbliższej niedzieli (16.05) włącznie. Liczy się czas zgłoszenia, czyli wypełnienie formularza online, a nie odebrania iPhone’a przez kuriera. Więc jeśli nie zdążycie zgłosić chęci skorzystania z promocji w ciągu tygodnia, możecie to zrobić również w weekend, nawet w niedzielę przed pólnocą.
Uwaga: promocja nie obowiązuje w stacjonarnych punktach serwisowych iSpot – jest ważna tylko w usłudze door-to-door.
Lista często zadawanych pytań przygotowana przez iSpot:
Czy części wykorzystywane w akcji promocyjnej są oryginalne?
Tak, korzystamy wyłącznie z oryginalnych podzespołów dostarczanych przez Apple.
Dlaczego muszę wyłączyć funkcję Find My Device?
Jest to niezbędne do przeprocesowania naprawy. Jeśli nie wiesz, jak wyłączyć tę funkcję, skorzystaj z informacji, które znajdziesz na stronie Apple Support.
Jeśli wymieniłem ekran w nieautoryzowanym serwisie, czy nadal mogę skorzystać z promocji?
Tak, nadal istnieje możliwość wymiany ekranu w promocyjnej cenie. Warunkiem przystąpienia do naprawy jest brak uszkodzeń mechanicznych (w tym kontaktu z cieczą), nieautoryzowanych ingerencji lub dodatkowych usterek wykrytych w trakcie przeprowadzania diagnostyki.
Dlaczego nie mogę zarejestrować zlecenia na stronie?
Możliwym problemem jest włączona funkcja Find My Device lub przekroczona liczba znaków w polu „Opis uszkodzenia” (limit znaków – 140).
Czy akcesoria powinny być dołączone do wysłanego sprzętu?
Tylko jeśli są uszkodzone, a ich usterki zostały wskazane w formularzu w polu „Opis uszkodzenia”.
W jakim czasie zrealizujemy naprawę?
Naprawy pierwszych 100 urządzeń, które zostaną przyjęte w Serwisie iSpot w ramach akcji ,rozpoczną się maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu dostarczenia. Czas procesowania kolejnych zleceń serwisowych jest ściśle uzależniony od ilości sprzętu przekazanego do Serwisu iSpot.
Ile zapłacę za transport?
0 zł. Serwis iSpot nie pobiera żadnej opłaty za obsługę logistyczną w usłudze door-to-door.
Czy mogę wypożyczyć sprzęt zastępczy na czas naprawy?
Niestety, nie świadczymy usługi wypożyczania sprzętu zastępczego w usłudze door-to-door.
Jak zapakować sprzęt na czas naprawy?
Urządzenie może zostać zapakowane do oryginalnego opakowania handlowego. Rekomendujemy, aby zostało ono zabezpieczone poprzez folię bąbelkową (lub inny „otulacz”, a następnie włożone do szczelnego kartonu, który zostanie wyłożony wewnątrz w taki sposób, aby urządzenie się w nim nie przesuwało. Dla maksymalizacji bezpieczeństwa, proponujemy owinąć zaklejony karton folią strech oraz jeszcze raz zakleić taśmą klejącą.
Czy muszę wydrukować list przewozowy?
Tak, wydrukowanie listu przewozowego oraz dołączenie go do paczki jest konieczne celem odbioru przesyłki przez kuriera.
Umówiłem kuriera, ale nie dostałem listu przewozowego na maila, co mam zrobić?
Prześlij wiadomość na adres serwis@ispot.pl, zawierającą dane zgłoszone na naszej stronie internetowej.
Kurier nie przyjechał, co mam zrobić?
W przypadku umówienia kuriera, który nie odebrał przesyłki, prosimy o wiadomość mailową na adres serwis@ispot.pl wraz z podaniem numeru listu przewozowego w temacie wiadomości.
Przekazałem sprzęt do Serwisu, gdzie mogę sprawdzić jego status?
Status zlecenia można śledzić na bieżąco na tej stronie (https://ispot.pl/s,status_zlecenia), wpisując numer zlecenia serwisowego (rozpoczynający się od „22”) lub poprzez wpisanie numeru seryjnego produktu.
Jak mogę zapłacić za naprawę?
Podczas procesowania zlecenia, prześlemy do Ciebie link do płatności online – za pośrednictwem portalu tpay.com. Po uiszczeniu opłaty odeślemy produkt wraz z dokumentem sprzedaży.
Czy mogę zapłacić kurierowi przy odbiorze?
W Serwisie iSpot nie świadczymy usługi wysyłki za pobraniem.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za wykonaną naprawę?
Po przesłaniu linku do płatności, prześlemy do Ciebie wiadomość z prośbą o podanie danych do wystawienia faktury VAT. W przypadku ich niepodania, domyślnym dokumentem sprzedaży będzie faktura imienna.
Czy na wykonaną usługę otrzymam gwarancję?
Oczywiście. Na wykonaną usługę udzielana jest gwarancja w wymiarze 90 dni od momentu jej wykonania.