Już w najbliższy czwartek na mapie iSpot, największej w Polsce sieci autoryzowanych serwisów Apple, pojawi się nowy punkt – Centrum Serwisowo-Biznesowe iSpot w Galerii Klif w Gdyni. Będzie to pierwszy tego typu punkt w naszym kraju – przeznaczony zarówno dla osób potrzebujących wsparcia serwisowego, jak i dla tych planujących zakup nowego sprzętu Apple, a także dla klientów rozważających nawiązanie współpracy biznesowej z iSpot.
Na hasło „ThinkApple”, specjalnie dla naszych Czytelników i Czytelniczek, czekać będą darmowe usługi.
iSpot ma już jedno Centrum Serwisowe (w Warszawie, działające od ponad 2 lat), ale nowe miejsce będzie nieco inne – będzie punktem o bardzo szerokim spektrum działania. Podstawą będą oczywiście usługi serwisowe „na najwyższym poziomie”, ale Centrum będzie również służyło nawiązywaniu relacji z klientami biznesowymi z Trójmiasta oraz sprzedaży produktów Apple, jak iPhone, iPad, Mac czy Apple Watch, zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym.
Wiemy, że rynek trójmiejski jest ważnym na mapie Polski i chcemy zaadresować potrzeby rosnącego grona użytkowników Apple w tym regionie. Pragniemy także nawiązać relacje z Klientami biznesowymi, których duża część znajduje się właśnie w Trójmieście – mówi kierowniczka Serwisu iSpot.
Cały punkt zostanie podzielony na:
Nowe Centrum Serwisowo-Biznesowe iSpot znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Klif Gdynia (salon sprzedaży iSpot, który mieścił się w tej samej lokalizacji, piętro niżej, został zamknięty).
Otwarcie nowego miejsca odbędzie się już w najbliższy czwartek (29.07) o godzinie 9:00.
Z okazji otwarcia nowego punktu iSpot przygotował niespodziankę specjalnie dla naszych Czytelników i Czytelniczek – na hasło „ThinkApple” serwisanci wykonają za darmo diagnostykę Waszego sprzętu – może to być iPhone, iPad, iPod, Apple Watch, MacBook czy słuchawki AirPods lub Beats (standardowa cena takiej usługi to nawet 199 zł).
Wszystkie usługi diagnostyczne iSpot wykonuje z wykorzystaniem wszelkich dostępnych testów diagnostycznych producenta.
Oferta darmowej diagnostyki na hasło „ThinkApple” ważna jest tylko w dniu otwarcia nowego punktu.
Wyjątkowość Centrów Serwisowych iSpot polega na tym, że jest w nich bezpośredni kontakt z technikiem – nie są to wyłącznie salony sprzedaży, w który zostawiamy sprzęt do naprawy. W swoich Centrach Serwisowych iSpot zatrudnia wyłącznie wykwalifikowanych serwisantów i serwisantki, którzy posiadają pełną certyfikację Apple.
Usługi są świadczone dla pełnej gamy produktów – począwszy od iPhone’ów, przez iPady, iPody, Apple Watche, na Macach i akcesoriach Apple i Beats kończąc.