Zastanawiacie się jak sprzedaje się Apple Watch? Wygląda na to, że całkiem nieźle. Według Slice Intelligence, tylko w pierwszy dzień sprzedaży i tylko w USA, zostało sprzedanych ponad 1,2 mln egzemplarzy applowskiego zegarka.
Według szacunków* Slice, w ubiegły piątek złożono 957 tys. zamówień na Apple Watch, a na każde zamówienie przypadało średnio 1,3 zegarka, co daje nam dokładnie 1 mln 244 tys. 100 sprzedanych egzemplarzy.
62% kupujących zdecydowało się na najtańszą, sportową wersję Apple Watch. Stalowy zegarek wybrało więc 38% kupujących (w swoim raporcie Slice nie uwzględnia danych dotyczących sprzedaży złotego modelu Apple Watch).
Według zebranych danych, “wielu” spośród kupujących droższy model zegarka, wybrało do niego najtańszy, gumowy pasek.
Najpopularniejsze modele Apple Watch:
- aluminiowy w kolorze gwiezdnej szarości – 40%;
- stalowy – 34%;
- aluminiowy w kolorze srebrnym – 23%;
- stalowy w kolorze kosmicznej czerni – 3%.
Wielkość koperty:
- 42 mm – 71%;
- 38 mm – 29%.
Najpopularniejsze paski:
- gumowy, czarny – 49%;
- gumowy, biały – 16%;
- Milanese Loop – 10%.
Wśród gumowych pasków zdecydowanie najpopularniejszy był czarny.
Sprawdź szczegóły na temat tego jak, gdzie i kiedy kupić Apple Watch.
Więcej o Apple Watch:
- Ceny Apple Watch w Polsce
- Polskie ceny pasków do Apple Watch
- 10 fantastycznych funkcji Apple Watch, o których prawdopodobnie nie wiecie
Slice szacuje też, że podczas piątkowej rynkowej premiery 12-calowego MacBooka sprzedało się 48 tys. egzemplarzy komputera.
* Slice Intelligence opiera swoje szacunki na analizie potwierdzeń zakupu, które konsumenci otrzymują drogą mailową. Raport na temat sprzedaży Apple Watch sporządzono na podstawie analizy zachowań ponad 9 tys. konsumentów.
Podłącz się do ThinkApple na Twitterze, Facebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: Slice Intelligence