Z okazji zapowiedzianej na jutro rynkowej premiery iPada Pro Apple udostępniło pierwszą reklamę telewizyjną nowego tabletu. Zarówno sam tytuł reklamy – “A Great Big Universe”, jak i zaprezentowana w niej aplikacja Sky Guide do wirtualnego eksplorowania Układu Słonecznego to czytelna sugestia olbrzymich (niczym nieograniczonych jak Wszechświat?) możliwości iPada Pro. “Ten największy z dotychczasowych iPadów wzniesie Cię na wyżyny kreatywności i wydajności” – czytamy w opisie reklamy.
iPad Pro – wyposażony w 12,9-calowy ekran Retina, 64-bitowy procesor A9X, kamerę 8 MP, 4 głośniki stereo i baterię wystarczającą na 10 godzin pracy – trafi do sprzedaży już jutro w 40 krajach, w tym w Polsce.
Ceny w USA wyglądają następująco:
Polskie ceny poszczególnych modeli nie są jeszcze znane.
Dowiedz się więcej o iPadzie Pro.
Przeczytaj też:
Podłącz się do ThinkApple na Twitterze, Facebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.