Pierwsza reklama iPada Pro: przenieś się w nowy wymiar kreatywności i wydajności

Marek Twejn   10 listopada 2015

ipad-pro-reklama

Z okazji zapowiedzianej na jutro rynkowej premiery iPada Pro Apple udostępniło pierwszą reklamę telewizyjną nowego tabletu. Zarówno sam tytuł reklamy – “A Great Big Universe”, jak i zaprezentowana w niej aplikacja Sky Guide do wirtualnego eksplorowania Układu Słonecznego to czytelna sugestia olbrzymich (niczym nieograniczonych jak Wszechświat?) możliwości iPada Pro. “Ten największy z dotychczasowych iPadów wzniesie Cię na wyżyny kreatywności i wydajności” – czytamy w opisie reklamy.

iPad Pro – wyposażony w 12,9-calowy ekran Retina, 64-bitowy procesor A9X, kamerę 8 MP, 4 głośniki stereo i baterię wystarczającą na 10 godzin pracy – trafi do sprzedaży już jutro w 40 krajach, w tym w Polsce.

Ceny w USA wyglądają następująco:

  • 32GB Wi+Fi : 799 dol.
  • 128GB Wi-Fi: 949 dol.
  • 128GB Wi-Fi + LTE: 1079 dol.

Polskie ceny poszczególnych modeli nie są jeszcze znane.

Dowiedz się więcej o iPadzie Pro.

Przeczytaj też: 

Podłącz się do ThinkApple na TwitterzeFacebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Codziennie nowy HOT DEAL na Apple!

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: