Jestem wielkim fanem nowego Apple Watcha z łącznością komórkową i transmisją danych i nie mogę się doczekać, kiedy będzie działać w Polsce. Jedną z możliwości takiego zegarka pokazuje najnowsza reklama Apple. Firma zaprzestała niedawno produkcji iPoda nano i shuffle, bo szykowała się do wprowadzenia do swojej oferty czegoś lepszego – teraz dostęp do całej naszej kolekcji muzyki będziemy mieli bezpośrednio z nadgarstka. I dodatkowo jeszcze do całej kolekcji 40 milionów utworów Apple Music (i – najprawdopodobniej – innych serwisów streamingowych). Mówicie, że tego nie potrzebujecie, bo zawsze macie przy sobie iPhone’a? Jestem pewien, że już niedługo przekonacie się, jak często będziecie zostawiać go w domu, dzięki zegarkowi z możliwością dzwonienia i transmisją danych (tylko żebyście nie pomyśleli, że twierdzę, że smartwatch zastąpi smartfona – nie, nigdy go nie zastąpi).
Apple Watch Series 3 + Apple Music — Roll
Ankieta: którego iPhone’a kupujesz?
Posłuchaj najnowszego odcinka ThinkApple Podcast – iPhone IKS (i inne nowości)
Przeczytaj też:
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.