Ze względu na “battery-gate”, czyli spowalnianie iPhone’ów ze zużytymi bateriami, Apple obniżyło w styczniu cenę za wymianę baterii na 129 zł. Dzisiaj firma z Cupertino ogłosiła, że każdy, kto wymienił baterię w 2017 roku w iPhonie 6 lub nowszym modelu w Apple Store lub autoryzowanym serwisie Apple, kwalifikuje się do zwrotu części poniesionych kosztów.
Z nowego dokumentu na stronach wsparcia Apple:
Firma Apple oferuje środki w kwocie 240 PLN klientom, którzy w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 28 grudnia 2017 r. zapłacili za wymianę baterii poza okresem gwarancyjnym w telefonie iPhone 6 lub nowszych urządzeniach. Spełniające kryteria wymiany baterii zostały wykonane w autoryzowanych punktach serwisowych Apple — w sklepie Apple Store, Ośrodku napraw Apple lub w Autoryzowanym Serwisie Apple.
Apple skontaktuje się z osobami, które według nich powinny otrzymać zwrot pieniędzy:
Firma Apple skontaktuje się ze spełniającymi kryteria klientami między 23 maja 2018 r. a 27 lipca 2018 r. Otrzymają oni wiadomość e-mail zawierającą instrukcje uzyskiwania środków.
Jeżeli jednak uważasz, że Tobie także należy się zwrot pieniędzy za wymianę baterii, możesz napisać do Apple:
Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail do 1 sierpnia 2018 r., a uważasz, że spełniasz podane wyżej kryteria otrzymania tych środków, skontaktuj się z firmą Apple do 31 grudnia 2018 r. Pamiętaj, że wymagane może być okazanie dowodu serwisowania w autoryzowanym punkcie serwisowym Apple.
Firma z Cupertino informuje także, że zwrot pieniędzy nie nastąpi w momencie, kiedy bateria w iPhone była wymieniana w ramach gwarancji. Przypomina też, że niższe ceny za wymianę baterii w autoryzowanych serwisach Apple będą obowiązywały do końca 2018 roku.
Myślę, że wizerunkowo to bardzo dobry wizerunkowy ruch ze strony Apple.
A Wy? Będziecie ubiegać się o zwrot pieniędzy?
NIE PRZEGAP: iWalk Watchman – wyjątkowy powerbank ze zintegrowaną ładowarką do Apple Watcha!
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: Apple