NIE, Apple nie jest i nigdy nie będzie firmą usługową

Tomek Czech   2 listopada 2018

Po ogłoszeniu przez Apple wyników finansowych za trzeci kwartał tego roku, w którym kolejny raz firma osiągnęła rekordowe przychody z usług, w sieci znowu zaczęto powtarzać pojawiającą się od dłuższego czasu opinię, że Apple staje się bardziej firmą usługową, niż hardware’ową.

Jest to całkowicie nietrafiona opinia.

Pamiętajcie, że usługi i serwisy Apple (jak iCloud, App Store, Apple Pay, iTunes, Apple Music, itd.) działają najlepiej, a często WYŁĄCZNIE, na SPRZĘCIE Apple.

Bez sprzętu Apple, usługi oferowane przez tę firmę praktycznie by nie istniały.

Apple może sprzedawać usługi WYŁĄCZNIE DLATEGO, że sprzedaje niesamowitą ilość sprzętu – używa go już blisko miliard ludzi na całym świecie, czyli co ósmy mieszkaniec naszej planety!

Dlatego też rosnące zyski z usług dobitnie świadczą o tym, że Apple coraz lepiej ma się jako firma hardware’owa.

I tak zostanie. W Cupertino skupiają się na produkcji sprzętu i tylko jeśli będą produkowali urządzenia, które będą chciały kupować miliony (czy nawet miliardy) osób na całym świecie, będą w stanie zarabiać (duże pieniądze) również na usługach.

Nie miejcie wątpliwości – Apple na zawsze pozostanie przede wszystkim firmą hardware’ową.

BLACK DEALS - mega oferty na APPLE w LANTRE

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: