Dowiedzieliśmy się, że w najbliższym czasie (mniej więcej w ciągu miesiąca) iSpot otworzy w Warszawie swoje pierwsze centrum serwisowe – nie będzie to salon sprzedaży, w którym zostawiamy sprzęt do naprawy, ale miejsce, w którym mamy bezpośredni kontakt z technikiem. Będzie to punkt zatrudniający wyłącznie wykwalifikowanych techników, którzy posiadają pełną certyfikację Apple.
Usługi będą świadczone dla pełnej gamy produktów, począwszy od iPhone’ów, przez iPady, iPody, Apple Watche, na Macach i akcesoriach Apple i Beats kończąc.
Dokładna lokalizacja nie została jeszcze przez nas potwierdzona. Jedyna informacja, jaką dysponujemy jest taka, że centrum serwisowe będzie znajdowało się w „dogodnej dla klientów lokalizacji’, w pobliżu jednej ze stacji metra.
Można się będzie umówić na wizytę w konkretnym dniu i o określonej godzinie. Zarówno na konsultację, jak i naprawę.
Naprawy baterii oraz ekranów w iPhone’ach będą dokonywane od ręki.
Oficjalna informacja ma zostać podana przez firmę w najbliższym czasie.
Przeczytaj też: Sprzedaż produktów Apple w Polsce rośnie” – wywiad z Bartłomiejem Janiszkiem z iSpot Apple Premium Reseller