Nowa usługa Apple News+ odnotowała pierwszy sukces – ponad 200 tys. subskrypcji w ciągu pierwszych 48 godzin

Łukasz Bernaczyk   4 kwietnia 2019

Podczas zeszłotygodniowej konferencji Apple zaprezentowało między innymi nową usługę subskrypcyjną Apple News+ dającą dostęp do ponad 300 czasopism za 9,99 dol. miesięcznie. Z danych wynika, że zainteresowanie jest spore.

Apple News+ przez pierwsze 48 godzin

Z danych opublikowanych przez New York Times wynika, że w ciągu dwóch pierwszych dni działania, nową usługę zasubskrybowało ponad 200 tysięcy użytkowników.

Oczywiście użytkownicy korzystają z darmowego okresu próbnego i nie wiadomo jaka część z nich zostanie przy płatnej subskrypcji, niemniej jednak taki wynik w pierwsze 48 godzin należy uznać za spory sukces.

„200 000 subskrypcji to więcej, niż Texture uzyskało w czasie szczytu swojej popularności” – powiedziała New York Times osoba z Apple, która prosiła o anonimowość.

Przypomnijmy, że Texture była usługą subskrypcyjną działającą podobnie, jak obecnie Apple News+. W 2018 r. Apple kupiło Texture i to właśnie na jej bazie stworzyło swój serwis.

W Apple News+ dostępnych jest ponad 300 magazynów i innych czasopism, a wśród nich między innymi: National Geographic, Times, The Wall Street Journal, Vogue, Fast Company czy Popular Science.

Obecnie usługa jest dostępna tylko w USA i Kanadzie, jednak Apple zapowiada jej premierę w Australii i Europie na jesień tego roku.

Codziennie nowy HOT DEAL na Apple!

Łukasz Bernaczyk

Swoją przygodę z Apple zaczął w 1992 r. od Macintosha Classic. Od tego czasu wierny użytkownik i fan marki z Cupertino. Z wykształcenia mgr inż. informatyki w inżynierii, pracuje również jako Dyrektor ds. Rozwoju w jednej z podpoznańskich firm. Gadżeciarz, miłośnik amerykańskiej koszykówki, szachów i podróży. W wolnych chwilach eksperymentuje z elektroniką i własnoręcznie robionym smart home.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: