Podczas zeszłotygodniowej konferencji Apple zaprezentowało między innymi nową usługę subskrypcyjną Apple News+ dającą dostęp do ponad 300 czasopism za 9,99 dol. miesięcznie. Z danych wynika, że zainteresowanie jest spore.
Apple News+ przez pierwsze 48 godzin
Z danych opublikowanych przez New York Times wynika, że w ciągu dwóch pierwszych dni działania, nową usługę zasubskrybowało ponad 200 tysięcy użytkowników.
Oczywiście użytkownicy korzystają z darmowego okresu próbnego i nie wiadomo jaka część z nich zostanie przy płatnej subskrypcji, niemniej jednak taki wynik w pierwsze 48 godzin należy uznać za spory sukces.
„200 000 subskrypcji to więcej, niż Texture uzyskało w czasie szczytu swojej popularności” – powiedziała New York Times osoba z Apple, która prosiła o anonimowość.
Przypomnijmy, że Texture była usługą subskrypcyjną działającą podobnie, jak obecnie Apple News+. W 2018 r. Apple kupiło Texture i to właśnie na jej bazie stworzyło swój serwis.
W Apple News+ dostępnych jest ponad 300 magazynów i innych czasopism, a wśród nich między innymi: National Geographic, Times, The Wall Street Journal, Vogue, Fast Company czy Popular Science.
Obecnie usługa jest dostępna tylko w USA i Kanadzie, jednak Apple zapowiada jej premierę w Australii i Europie na jesień tego roku.