AirPodsy stały się światowym hitem, a ich popularność nie maleje – drugi rok z rzędu były najlepiej sprzedającym się produktem w czasie Black Friday w Stanach Zjednoczonych. Tymczasem na horyzoncie pojawia się kolejny model – AirPods 3.
Jak podają analitycy firmy Wedbush, najlepiej sprzedającym się produktem w czasie ubiegłotygodniowego Black Friday w Stanach Zjednoczonych były AirPodsy. Różne modele tych słuchawek (klasyczne AirPods 1. i 2. gen. oraz AirPods Pro) sprzedały się w ogromnych ilościach na Amazonie, w sieci sklepów Wallmart oraz innych kanałach sprzedaży monitorowanych przez analityków z Wedbush.
Eksperci przewidują, że w grudniu Apple sprzeda 18 milionów sztuk AirPodsów, a sprzedaż w całym 2020 r. osiągnie 90 milionów egzemplarzy. Przyszły rok ma być pod tym względem jeszcze lepszy – analitycy przewidują, że sprzedaż AirPodsów po raz pierwszy przebije granicę 100 milionów egzemplarzy i w całym 2021 r. wyniesie około 115 mln sztuk.
Ma się do tego przyłożyć nowy model bezprzewodowych słuchawek z Cupertino – AirPods 3. generacji. Mają one upodobnić się wyglądem do AirPods Pro, pracować dłużej na baterii, jednak w przeciwieństwie do modelu Pro nie będą wyposażone w zaawansowane funkcje, jak aktywna redukcja hałasu (ANC) czy dźwięk przestrzenny (Spatial Audio).
Ich premiera spodziewana jest już za kilka miesięcy – w pierwszej połowie 2021 r. Później, w drugiej połowie roku, na rynek ma trafić nowy model AirPods Pro.
Zobacz: Tak mogą wyglądać AirPods 3