Kraków sercem technologii mobilnych – podsumowanie Targów Mobile-IT oraz Mobile Trends Conference 2015

by Kuba on 24 lutego 2015

mtc2015

Najnowsze rozwiązania, obiecujące, innowacyjne startupy, spotkania z cenionymi specjalistami z branży mobile, znani prelegenci i nagrody dla najlepszych rozwiązań mobilnych – to tylko część z licznych atrakcji, jaka czekała na uczestników Targów Mobile-IT oraz Mobile Trends Conference 2015, które odbyły się w dniach 11-13 lutego 2015 r.

ThinkApple było patronem medialnym wydarzenia.

Mobile Trends Conference 2015 to trzy dni pełne wiedzy i nowych rozwiązań. To ponad 30 prelekcji prezentowanych przez najlepszych ekspertów branży mobile z całej Polski, ogromna dawka inspiracji oraz wręczenie nagród Mobile Trends Awards 2014.

Środa, 11-ego lutego, upłynęła pod hasłem „Development Day”, czyli aspektów technicznych projektowania stron i aplikacji mobilnych na różne platformy i systemy.

Czwartek przyniósł ogromną dawkę inspiracji od najlepszych prelegentów z Polski. Na scenie wystąpiły takie postaci jak Michał Sadowski, Roman Łoziński, Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk, Jakub B. Bączek, Jerzy Zientkowski czy Piotr Konieczny.

mtc2015-mikowska

Wieczorem odbyła się uroczysta gala Mobile Trends Awards, czyli przyznanie nagród dla najlepszych rozwiązań mobilnych minionego roku. Listę zwycięzców i nominowanych można zobaczyć tutaj. Po gali uczestnicy mieli okazję porozmawiać podczas imprezy networkingowej „SAP networking party”.

Piątek, 13-ego lutego, a więc ostatni dzień konferencji, poświęcony był wykorzystaniu technologii mobilnych oraz marketingu w biznesie, komercjalizacji projektów oraz wprowadzaniu aplikacji na rynek polski i zagraniczny.

Podczas targów Mobile-IT można było odwiedzić strefę startupów, z najnowszymi osiągnięciami prężnie rozwijających się polskich firm technologicznych oraz strefę wiedzy z Seminariami WorkShops, czyli krótkimi, kilkunastominutowymi wystąpieniami ekspertów.

„Mobile-IT i Mobile Trends Conference, to jedno z najważniejszych wizerunkowo wydarzeń w kraju. Daje pogląd na rynek i trendy. Targi umożliwiają prezentację firmy, popularyzowanie wiedzy o marce, ugruntowywanie wizerunku, nawiązywanie nowych relacji biznesowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sposobu organizacji i efektów naszego pobytu” – podsumował Jonasz Malec z SMSAPI.

Fotorelacja z wydarzenia dostępna jest tutaj .

Link to our Facebook Page
Link to our Rss Page
Link to our Twitter Page
Link to our Youtube Page

Previous post:

Next post: