„Twoja twarz jest Twoim najlepszym hasłem” – Apple reklamuje Face ID i oświetlenie portretowe

by Kuba on 12 grudnia 2017

Apple udostępniło trzy nowe reklamy iPhone’a X prezentujące możliwości dwóch nowych funkcji – oświetlenia portretowego („portrety jakości studyjnej, bez studia”) i Face ID. Firma z Cupertino ponownie przekonuje, że nasza twarz jest „najlepszym hasłem jakie istnieje”, „magicznym”, hasłem, „którego nigdy nie zapomnimy”. Odnosi się też do wątpliwości związanych z Face ID – zapewnia, że telefon bez problemu rozpozna nas nawet, gdy mocno zmienimy image, np. zgolimy zarost.

iPhone X — Introducing Portrait Lighting

iPhone X — Opens with a Glance

iPhone X — Adapts to Your Face

Zobacz: MacBooki Pro tańsze nawet o 2100 zł

Więcej reklam:

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Link to our Facebook Page
Link to our Rss Page
Link to our Twitter Page
Link to our Youtube Page
  • Krzysztof

    Hipokryzja Apple. Czemu Apple nie pozwala nam robić zdjęć w formacie innym niż kwadraciaki, a na reklamach oszukuje ludzi pokazując zdjęcia full screen? Wiem, że można powiększyć, ale chcę mieć w standardzie inne formaty

Previous post:

Next post: