Re/code: prawdopodobna cena iWatch to 400 dol.

Tomek Czech   31 sierpnia 2014

iwatch-concept

Kilka dni temu wyciekła prawdopodobna cena iPhone’a 6, teraz dowiadujemy się ile może kosztować pierwszy ubieralny gadżet od Apple. Zdaniem Re/code, Apple rozważa cenę 400 dol. za iWatch. Urządzenie ma być dostępne w kilku różniących się ceną wersjach, dlatego możemy spodziewać się również tańszych modeli.

Według najnowszych informacji, iWatch zostanie zaprezentowany już 9 września, do sprzedaży ma trafić jednak dopiero na początku przyszłego roku. Informatorzy Re/code nie potwierdzili, czy cena iZegarka zostanie ogłoszona już na najbliższym evencie Apple.

W ostatnich dniach Re/code był źródłem wielu informacji na temat najbliższych planów Apple. Zdaniem 9to5Mac, są to kontrolowane przecieki, czyli jedna z najczęstszych strategii PR stosowanych przez firmę z Cupertino. W ten sposób Apple nie tylko “podgrzewa atmosferę” przed premierą nowych produktów, ale również manipuluje naszymi oczekiwaniami wobec ceny: rozpuszcza plotki na temat ceny przyszłych produktów, by potem zaskoczyć świat ceną niższą od spodziewanej.

Tak było np. w przypadku pierwszego iPada, który według przecieków miał kosztować nawet 1000 dol. Kiedy Jobs przedstawiał iPada, akcje Apple poszybowały w górę dopiero wtedy, gdy ogłoszono cenę nowego tabletu (podstawowy model kosztował $499). Inaczej było jednak np. w przypadku iPada mini, kiedy wszyscy spodziewali się ceny nieco niższej od ostatecznie ogłoszonej przez Apple.

Czytaj więcej o iWatch:

Podłącz się do ThinkApple na TwitterzeFacebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji na temat iWatch.

Źródło: Re/code
Grafika: Fuse Chicken

BLACK DEALS - mega oferty na APPLE w LANTRE

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: