Na początku roku niektórzy klienci Apple informowali o problemach z ekranami w ich nowych MacBookach i MacBookach Pro z Retiną. Przypadłość polegała na uszkodzeniach powłoki antyrefleksyjnej ekranów, co było widoczne gołym okiem i miało rozmiar od pojedynczych punktów, aż po większe obszary.
Po paru miesiącach Apple uruchomiło Quality Program, mający na celu wymianę wadliwych ekranów. Firma z Cupertino nie informuje jednak szerzej o programie naprawy. Żadne informacje na ten temat nie widnieją na oficjalnej stronie Apple. Firma kontaktuje się jednak z osobami, które wcześniej zgłaszały problem.
Każdy kto zauważył usterkę swojego laptopa podobną do tej na powyższym zdjęciu (więcej zdjęć tutaj), powinien skontaktować się bezpośrednio z Apple lub którymś z autoryzowanych serwisów. Nie jest wymagane posiadanie wykupionego pakietu ochrony Apple Care. Naprawiane są również laptopy, na które gwarancja już wygasła. Apple zobowiązało się do likwidowania usterek nawet po trzech latach od daty zakupu komputera. Jeśli usterka została już usunięta na koszt użytkownika, można ubiegać się o refundację od firmy z Cupertino.
Przeczytaj też:
- Bezpieczeństwo w OS X, czyli jak chronić swojego Maca
- Wszystkie nowe funkcje w OS X El Capitan
- Problemy z krótkim czasem pracy baterii w Macu? Używaj Safari
Podłącz się do Think Apple na Twitterze, Facebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: 9to5Mac