Pierwsza reklama iPada Pro: przenieś się w nowy wymiar kreatywności i wydajności

Marek Twejn   10 listopada 2015

ipad-pro-reklama

Z okazji zapowiedzianej na jutro rynkowej premiery iPada Pro Apple udostępniło pierwszą reklamę telewizyjną nowego tabletu. Zarówno sam tytuł reklamy – “A Great Big Universe”, jak i zaprezentowana w niej aplikacja Sky Guide do wirtualnego eksplorowania Układu Słonecznego to czytelna sugestia olbrzymich (niczym nieograniczonych jak Wszechświat?) możliwości iPada Pro. “Ten największy z dotychczasowych iPadów wzniesie Cię na wyżyny kreatywności i wydajności” – czytamy w opisie reklamy.

iPad Pro – wyposażony w 12,9-calowy ekran Retina, 64-bitowy procesor A9X, kamerę 8 MP, 4 głośniki stereo i baterię wystarczającą na 10 godzin pracy – trafi do sprzedaży już jutro w 40 krajach, w tym w Polsce.

Ceny w USA wyglądają następująco:

  • 32GB Wi+Fi : 799 dol.
  • 128GB Wi-Fi: 949 dol.
  • 128GB Wi-Fi + LTE: 1079 dol.

Polskie ceny poszczególnych modeli nie są jeszcze znane.

Dowiedz się więcej o iPadzie Pro.

Przeczytaj też: 

Podłącz się do ThinkApple na TwitterzeFacebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

BLACK DEALS - mega oferty na APPLE w LANTRE

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: