Apple nigdy nie ujawnia szczegółowych danych na temat sprzedaży iPhone’a. Wiemy tylko, ile sztuk sprzedało się ogólnie w danym okresie, nie wiemy za to jak wygląda podział na poszczególne generacje (6, 6s, SE, 7, itd.), wielkość wyświetlacza (model 4,7″ i Plus), czy kolory. Sprzedawcy sprzętu Apple też rzadko ujawniają takie dane. Tym bardziej cenne jest zestawienie, które opublikował dzisiaj x-kom.
Dane obejmują sprzedaż iPhone’a 7 (zamówienia internetowe i z odbiorem w salonach) w pierwszych 10 dniach po premierze w x-kom. Musimy wziąć pod uwagę, że na taki, a nie inny wybór miała też na pewno wpływ dostępność, a raczej – niedostępność wielu modeli.
Mimo dodania podwójnej kamery do modelu Plus, większość klientów x-kom wybrała mniejszy model 4,7″.
Bez niespodzianki: zdecydowanie najpopularniejsze okazały się dwa nowe kolory – czarny i onyks. Aż 80% osób zdecydowało się na któryś z tych dwóch kolorów (mimo ich niskiej dostępności).
Apple zwiększyło ilość pamięci w najtańszym modelu z 16 do 32 GB, ale wygląda na to, że dla większości kupujących to wciąż za mało. Najlepiej sprzedaje się model 128 GB.
Dajcie znać w komentarzach jaki był lub będzie Wasz wybór przy zakupie “siódemki”.
Zastanawiasz się nad kupnem iPhone’a 7? Przeczytaj naszą szczegółową recenzję.
Więcej o iPhonie 7:
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: X-KOM