The Straw – gdyby Apple zrobiło rurkę do picia (wideo)

Tomek Czech   16 lutego 2017

McDonald’s promuje swoją nową ofertę (shake czekoladowo-miętowy) przy pomocy nowej reklamy, parodiującej styl klipów promocyjnych z Cupertino. Narratorem jest więc “Osoba z Brytyjskim Akcentem”, która opowiada o procesie powstawania rurki do picia, pozwalającej delektować się oboma smakami nowego shake’a jednocześnie. The STRAW (Suction Tube for Reverse Axial Withdrawal) to oczywiście produkt “rewolucyjny”, “magiczny”, stworzony przez zespół “najlepszych dizajnerów i ekspertów z zakresu aerodynamiki”.

Picie shake’ów już nigdy nie będzie takie samo.

Mi Air – tak Apple walczyłoby ze smogiem

Zobacz też:

thinkapple-300x300-dragonfly

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Źródło: McDonald’s

BLACK DEALS - mega oferty na APPLE w LANTRE

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: