Jestem wielkim fanem nowego Apple Watcha z łącznością komórkową i transmisją danych i nie mogę się doczekać, kiedy będzie działać w Polsce. Jedną z możliwości takiego zegarka pokazuje najnowsza reklama Apple. Firma zaprzestała niedawno produkcji iPoda nano i shuffle, bo szykowała się do wprowadzenia do swojej oferty czegoś lepszego – teraz dostęp do całej naszej kolekcji muzyki będziemy mieli bezpośrednio z nadgarstka. I dodatkowo jeszcze do całej kolekcji 40 milionów utworów Apple Music (i – najprawdopodobniej – innych serwisów streamingowych). Mówicie, że tego nie potrzebujecie, bo zawsze macie przy sobie iPhone’a? Jestem pewien, że już niedługo przekonacie się, jak często będziecie zostawiać go w domu, dzięki zegarkowi z możliwością dzwonienia i transmisją danych (tylko żebyście nie pomyśleli, że twierdzę, że smartwatch zastąpi smartfona – nie, nigdy go nie zastąpi).
Apple Watch Series 3 + Apple Music — Roll
Ankieta: którego iPhone’a kupujesz?
Posłuchaj najnowszego odcinka ThinkApple Podcast – iPhone IKS (i inne nowości)
Przeczytaj też:
- Procesor A11 Bionic (iPhone X/8/8 Plus) uzyskuje rewelacyjny wynik w teście wydajności
- iPhone X i iPhone 8/Plus mają wsparcie dla szybkiego ładowania
- Porównanie: iPhone X vs. iPhone 8 Plus vs. iPhone 8
- iPhone X – najważniejsze nowości w 62 sekundy (wideo)
- Apple obniża ceny iPhone’a 7 i iPhone’a 7 Plus
- Apple wprowadza Apple Watch Series 3 z LTE
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.