Play potwierdził dzisiaj, że od “pewnego czasu” wszystkie iPhone’y sprzedawane przez operatora nie posiadają blokady simlock. Wcześniej simlocka można było ściągnąć za darmo, samemu lub przez infolinię, ale był to dodatkowy krok, który musiał wykonać użytkownik i – jak twierdzi Marcin Gruszka, rzecznik Play – niektórych zniechęcało to do zakupu.
Potwierdzam. Od jakiegoś czasu sprzedajemy iPhone'ybez simlocków. To nie błąd. Tak już teraz będzie i myślę, że to dobra wiadomość.
— Marcin Gruszka (@RzecznikPlay) October 4, 2017
Simlocków nie posiadają już więc iPhone’y 8/Plus, których sprzedaż ruszyła w Play’u (i u innych operatorów) w ubiegłym tygodniu.
W Play’u iPhone’a 8 można kupić już od złotówki. Oczywiście trzeba wtedy płacić przez 24 miesiące bardzo wysoką opłatę miesięczną: np. w przypadku iPhone’a 8 64 GB – 230 zł, a wersji 256 GB – 250 zł.
Generalnie, im więcej zapłacimy na początku, tym rata (abonament) będzie mniejsza i niższa będzie wtedy też cena całkowita.
Wariantów jest bardzo dużo, wszystkie sprawdzicie w szczegółowym cenniku.
iPhone 8 – recenzja
Posłuchaj najnowszego odcinka ThinkApple Podcast: Tydzień z iPhonem 8 Plus
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.