“Twoja twarz jest Twoim najlepszym hasłem” – Apple reklamuje Face ID i oświetlenie portretowe

Tomek Czech   12 grudnia 2017

Apple udostępniło trzy nowe reklamy iPhone’a X prezentujące możliwości dwóch nowych funkcji – oświetlenia portretowego (“portrety jakości studyjnej, bez studia”) i Face ID. Firma z Cupertino ponownie przekonuje, że nasza twarz jest “najlepszym hasłem jakie istnieje”, “magicznym”, hasłem, “którego nigdy nie zapomnimy”. Odnosi się też do wątpliwości związanych z Face ID – zapewnia, że telefon bez problemu rozpozna nas nawet, gdy mocno zmienimy image, np. zgolimy zarost.

berrolia

iPhone X — Introducing Portrait Lighting

iPhone X — Opens with a Glance

iPhone X — Adapts to Your Face

Zobacz: MacBooki Pro tańsze nawet o 2100 zł

Więcej reklam:

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Wygraj iPhone’a XS lub Apple Watcha Series 4 oraz Teslę 3 na trzy miesiące!

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: