Aż 20% użytkowników Androida na całym świecie planuje przesiadkę na iPhone’a

Tomek Czech   12 października 2018

Najnowsze badania przeprowadzone przez Merrill Lynch Global Research (na grupie 32,5 tys. osób) pokazują, że średnio co piąty użytkownik smartofna z Androidem (dokładnie – 18,3% z nich) planuje kupić iPhone’a jako swój następy telefon. Najbardziej chętni na przesiadkę na iPhone’a są obecni użytkownicy HTC – aż 25% z nich zamierza wykonać taki ruch, natomiast najmniej ochoty na to mają posiadacze smartfona od Google – tylko 5%.

berrolia

Przesiadkę na iPhone’a planuje aż 19% właścicieli smartfonów największego rywala Apple – Samsunga.

Wśród innych marek, procentowy udział użytkowników zamierzających zamienić swój telefon na smartfona z Cupertino wygląda następująco:

  • Oppo: 22%
  • Motorola: 20%
  • Xiaomi: 20%
  • Vivo: 20%
  • Lenovo: 18%
  • Huawei: 15%
  • ZTE: 15%
  • LG: 14%
  • inne marki: 23%

Najbardziej lojalni wobec marki obecnie posiadanego smartfona z Androidem są użytkownicy Huawei – 54% z nich zamierza pozostać przy telefonach tej firmy, oraz Samsunga – 53%.

Najmniejszą lojalność wykazują posiadacze Motorolii (11%), ZTE (17%) i LG (29%).

A jak wyglądają preferencje posiadaczy iPhone’ów? Pozostanie przy marce z Cupertino deklaruje aż 70% z nich.

Spośród tych zamierzających się przesiąść, 10% nie wie jeszcze telefon jakiej firmy wybierze, 5% deklaruje przesiadkę na Huawei, 4% na Samsunga, a 2% na Oppo.

Przeczytaj też: Apple dominuje rynek smartfonów premium (czyli jedyną ligę, w której gra)

Szybka ładowarka Innergie PowerJoy 30C do iPhone’a/iPada/MacBooka w spektakularnej promocji!

Źródło

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: