Jeśli prywatność jest dla Ciebie ważna, używaj iPhone’a – nowa, humorystyczna reklama Apple

Tomek Czech   14 marca 2019

Ochrona prywatności użytkowników to od dawna kluczowa sprawa dla Apple. Wszyscy znamy historię sporu firmy z Cupertino z FBI. Bezpieczeństwo naszych danych to też jedna z rzeczy, która najbardziej wyróżnia smartfony Apple od androidowej konkurencji, gdzie ochrona prywatnoiści nie istnieje w ogóle – użytkownicy Androida w dużej mierze oddają swoją prywatność za cenę tańszych telefonów.

Apple zwraca uwagę na tę kwestię w swojej najnowszej reklamie.

berrolia

„Jeśli prywatność jest ważna w Twoim życiu, powinna być ważna również w przypadku Twojego telefonu, na którym toczy się przecież Twoje życie” – mówi Apple w swoim nowym klipie promocyjnym.

Privacy on iPhone – Private Side

Darmowa dostawa w ThinkStore - zobacz przegląd najciekawszych gadżetów!

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: