MacLife – najnowocześniejszy serwis Apple w Polsce

Redakcja   23 maja 2019

iPhone’y, iPady, Maki i inne sprzęty Apple to urządzenia najwyższej jakości. Wiemy to wszyscy. Dla każdego klienta ważna jest jednak nie tylko jakość zakupionego sprzętu, ale też jego serwis, bo przecież najwyższej klasy urządzenia zasługują na najlepsze z możliwych traktowanie w późniejszym serwisowaniu.

Właśnie z tą myślą powstał MacLife!

MacLife – serwis z przyszłości do Twoich usług

MacLife działa w zgodzie z filozofią marki Apple, której stabilnym, odpornym na wstrząsy, fundamentem są słowa Jobsa: „Jest tylko jeden sposób, aby zrobić wielką pracę – pokochać ją”. Podobnie jak działalność Apple, tak samo zespół ekspertów MacLife uwielbia swoją pracę, realizując wszystkie zadania z pasją, przykładając się do każdego zadania sumiennie, profesjonalnie i kompleksowo.

I tak od ponad 10 lat!

Od samego początku MacLife tworzy serwis inny niż wszystkie – najnowocześniejszy nie tylko z nazwy, lecz wynikający z realnego działania. Dobre recenzje, opinie i rekomendacje nie biorą się z powietrza – MacLife wypracowało je przez lata, wkładając w to mnóstwo czasu, energii i pasji.

Twórcy MacLife od samego początku połączyli zaawansowaną wiedzę z zakresu elektroniki z profesjonalną obsługą klienta premium.

Bez korzystania z gotowych wzorów, bez kopiowania działania innych serwisów. Ponieważ MacLife to od nowa zbudowany każdy element tożsamości, poczynając od procesu przyjęcia, przez transport, diagnozę, naprawę, na odbiorze kończąc. Dzięki tytanicznej pracy stworzono serwis, który wybiega w przyszłość, kreując zupełnie nową, nieporównywalnie lepszą jakość napraw.

MacLife – klient zawsze na pierwszym miejscu

To, że klient jest najważniejszy, widać już podczas pierwszego kontaktu z MacLife – stworzona przez ich twórców inteligentna infolinia, rozpoznaje klienta i łącząc go z dedykowanym do danego zadania serwisantem, pozwala na wygodny, szybki, a co równie ważne – efektywny kontakt.

Zamiast długiego oczekiwania na połączenie, stratę czasu i nerwów, wspaniałe doświadczenie i potwierdzenie, że obsługa klienta może stać na wysokim poziomie.

Ponadto, aby klient mógł mieć aktualną informację o tym, na jakim etapie jest naprawiany sprzęt, zbudowany został system, za sprawą którego klient zostaje powiadomiony – za pośrednictwem SMS-ów i maili – o przebiegu procesu serwisowego.

Nie dziwi więc, że przez ponad 10 lat istnienia MacLife serwisowi zaufało wielu klientów, także tych największych, bo poza osobami prywatnymi, MacLife świadczy usługi dla Kancelarii Sejmu RP, ministerstw, agencji reklamowych, stacji telewizyjnych czy firm farmaceutycznych.

MacLife to szybka wycena i jeszcze szybsza naprawa

W MacLife nie wymaga się od klientów, aby znali dokładną budowę czy funkcje poszczególnych komponentów iPhone’ów, MacBooków czy iPadów, ale każda osoba zgłaszająca się do serwisu, może przeprowadzić wstępną diagnozę oraz wycenę usterki produktu!

Jak to możliwe?

Pomaga w tym zautomatyzowany asystent, którego zadaniem jest dokładnie wytypowanie elementu (jaki prawdopodobnie został uszkodzony). Na tej podstawie, asystent przedstawia szacowany koszt naprawy, pomagając jednocześnie zgłosić urządzenie do serwisu. Zadanie zgłaszającego to tylko wybranie w kreatorze rodzaju oraz modelu urządzenia i dopasowanie usterki – o więcej nie trzeba się martwić!

MacLife – gwarancja pełnego zadowolenia!

Chociaż Apple udziela 3-miesięcznej gwarancji na naprawy pogwarancyjne, to MacLife wydłuża ten okres aż do pełnego roku. MacLife zapewnia najdłuższy okres gwarancyjny pośród wszystkich serwisów Apple w Polsce i to bez względu na typ wykonywanej naprawy!

Zajrzyj na stronę MacLife, znajdź lokalizację najbliższego punktu serwisowego lub zgłoś naprawę przez internet, żeby przekonać się na własnej skórze, jak działa najnowocześniejszy serwis Apple w Polsce.

***

Tekst powstał we współpracy z MacLife. 

 

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: