Analitycy firmy JPMorgan twierdzą, że od 2021 r. Apple może zmienić strategię dotyczącą wprowadzania na rynek nowych modeli iPhone’ów – zamiast jednej premiery w roku (jesienią), firma organizowałaby dwie premiery – wiosną i jesienią.
Według analityków, pozwoliłoby to Apple jeszcze skuteczniej konkurować z innymi producentami, którzy wprowadzają nowe modele na rynek kilka razy w roku.
Dzięki temu firma z Cupertino mogłaby też szybciej implementować nowinki techniczne do iPhone’ów – mogłyby one trafić do nowych modeli już wiosną, zamiast jesienią, czyli kilka miesięcy później.
Premiery nowych iPhone’ów odbywają się jesienią od 2011 r., czyli od premiery iPhone’a 4S (14.11.2011). Od 2012 r. premiery nowych modeli zawsze odbywały się we wrześniu.
W swoim raporcie analitycy JPMorgan twierdzą też, że jesienią przyszłego roku Apple po raz pierwszy wprowadzi na rynek aż cztery nowe iPhone’y – dwa flagowce i dwa tańsze modele (pisaliśmy o tym szerzej wczoraj).