ZbitaSzybka.pl nie zwalnia tempa – otworzyła już 16. salon w Polsce

Redakcja   13 lutego 2020

ZbitaSzybka.pl to ogólnopolska sieć serwisów sprzętu Apple. Szczycą się, że do tej pory naprawili ponad 100 000 urządzeń, takich jak iPhone, MacBook, iPad czy Apple Watch. Sieć powstała w 2014 roku i posiada już 16 salonów w całej Polsce. Dwa najnowsze salony to serwis Apple Warszawa (ul. Leszno 8) i serwis Apple Lublin (ul. Lipowa 10/46).

ZbitaSzybka – usługi

Jak sama nazwa wskazuje, najczęściej wykonywaną przez ZbitaSzybka.pl usługą jest wymiana uszkodzonej szybki, rozlanego czy rozbitego ekranu we wszystkich urządzeniach Apple, m.in. iPhone 5, 6s, X, Xr czy 11.

Wymiana baterii w iPhone SE, 6 czy 7 Plus? „Wykonaliśmy tysiące takich operacji” – mówią serwisanci.

Wymiana tylnej szyby lub całego korpusu w iPhone Xs Max, Xr, 11. Wymiana siateczki głośnika lub naprawa głośnika w iPhone 6s Plus, 5s. „W modelach iPhone X, Xs, Xr, 11, 11 Pro wymieniamy również warstwę dotykową tak zwany digitizer. Tak naprawdę naprawiamy praktycznie każdą usterkę urządzenia Apple, nieważne, czy jest to iPhone, Mac, iMac, MacBook, Apple Watch, iPad czy AirPods” – przekonują technicy.

Ogólnopolskie doświadczenie i najnowsze techniki serwisowe

W branży serwisowej sprzętu Apple, podobnie jak w wielu innych, najważniejsza jest szybkość reakcji na zmiany. Zwiększająca się liczba techników serwisowych (obecnie jest ich ponad trzydziestu) oraz ogromne zsumowane doświadczenie sprawiają, że ZbitaSzybka ekspresowo wdraża najnowsze techniki serwisowe.  

Posiadamy forum oraz grupę pracowniczą on-line gdzie każdy technik wymienia się wiedzą. Takie podejście do tematu sprawia, że gdy nowinka serwisowa ujrzy światło dzienne, w przeciągu godziny zapozna się z nią każdy serwisant z całej Polski. Wszelkie techniki serwisowe są uwiecznione na forum, a gdy potrzebne jest szybkie odświeżenie wiedzy, grupa tematyczna sprawia, że żadna usterka nie stanowi problemu.

Niezależne opinie

To, czym użytkownik sprzętu Apple kieruje się przed wyborem serwisu iPhone najcześciej są opinie poprzednich klientów. Jakie jest najlepsze źródło opinii? Niezależne. Wizytówki Google są uznawane za jedne z najbardziej wiarygodnych miejsc z opiniami usługodawców. Google widzi m.in. to, czy wystawiający opinię był kiedykolwiek w danym miejscu i jak długo w nim spędził. Fałszywe opinie są wyłapywane przez algorytmy Google i kasowane. Serwis dba o każdego klienta i każdą usługę traktuje wyjątkowo dlatego może poszczycić się bardzo wysoką opinią 4.9 na 5.0 w opinii 1000 ostatnich klientów.

System rezerwacji on-line

Nie lubisz dzwonić na infolinię? Zapomniałeś umówić się na wymianę baterii w Twoim iPhone 6 a jest już północ? Czas w ciągu dnia biegnie bardzo szybko, a Ty musisz szybko umówić się na wymianę ekranu w iPhone Xs? Masz tysiące spraw do załatwienia i zawsze za mało czasu?

Umów się na usługę online.

System rezerwacji jest tak skonstruowany, że masz dostęp do kalendarza serwisu 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Umówienie trwa 60 sekund, a gdy masz zaklepany termin nie musisz stać w często długiej kolejce. Jesteś obsługiwany bezzwłocznie i bez kolejki. Większość usług trwa 45 minut. Bardzo szybko Twój iPhone wraca do pełnej formy.

Formularz serwisowy

Jako pierwszy serwis iPhone w Polsce ZbitaSzybka.pl wprowadziła rozbudowany formularz serwisowy. Przed i po każdej naprawie testuje aż 30 równych funkcjonalności urządzenia.

Gdy dla większości naszej konkurencji jest to zło koniecznie, dla nas jest to główny punkt programu i sprawia, że reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko – w 1% sytuacji. Aby sprawnie wykonywać taki formularz posiadamy stworzone od zera indywidualne oprogramowanie serwisowe, które informuje naszego klienta o każdym etapie naprawy.

Profesjonalna infolinia

Telefonicznie biuro obsługi klienta, które pracuje 6 dni w tygodniu. Obsługiwane jest przez 4 osoby. „Jesteśmy w małym odsetku firm serwisowych, które posiadają dedykowane BOK. W typowym serwisie telefony od klienta odbiera serwisant, chyba że aktualnie naprawia telefon lub obsługuje klienta – wtedy mu się to nie uda. Dlatego kontakt z BOK jest wygodny i komfortowy dla klienta, a średni czas oczekiwania na połączenie to tylko 45 sekund”. 

Oddzwanią w 30 sekund

ZbitaSzybka jako jedna z pierwszych firm w Polsce już w 2015 r. zainstalowała na swojej stronie specjalny widget, dzięki któremu klient może wpisać swój numer telefonu, kliknąć magiczny przycisk, a stoper zacznie odliczać 30 sekund. Po upływie tego czasu telefon klienta zadzwoni i połączy go z konsultantem.

„Klient nie musi do nas dzwonić – to my oddzwonimy do niego i to w 30 sekund. Z czasem wiele firm dokonało implementacji tego systemu, jednak aby to rozwiązanie było skuteczne muszą być dostępni konsultanci. Większość firm jednak tnie koszty w tym aspekcie i sprowadza na klienta niepewność oczekiwania nawet kilka godzin”.

Podsumowanie

Jeżeli szukasz serwisu iPhone, który zatroszczy się o Twoje urządzenie kompleksowo, biorąc pod uwagę aspekty, o których byś nawet nie pomyślał, a są niezwykle ważne dla jakości usługi i jakości całego procesu naprawy. Jeżeli chcesz wrócić po naprawie ze spokojną głową, że usługa została wykonana profesjonalnie nawet tam, gdzie oko klienta nie sięga. Jeżeli chcesz, aby Twoje urządzenie zostało naprawione nawet w 45 minut przez profesjonalistów i pasjonatów marki Apple. Jeżeli szukasz serwisu, który zdaje sobie sprawę z faktu, jak cenny jest Twój czas na każdym etapie naprawy zadba o ten aspekt to optymalne rozwiązanie jest tylko jedno:  ZbitaSzybka.pl – serwis Apple, iPhone, MacBook.

***

Artykuł powstał we współpracy ze ZbitaSzybka.pl, która właśnie otworzyła dwa nowe salony: serwis iPhone Warszawa i serwis iPhone Lublin.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: