Flix to pogwarancyjny serwis Apple, który obiecuje ekspresowe naprawy i najlepsze ceny oraz gwarantuje oryginalne części. Oferuje również serwis z dojazdem.
Przyjrzyjmy się szczegółom.
Flix – pogwarancyjny serwis Apple
Flix powstał w 2015 roku. Początkowo świadczył usługi z zakresu serwisowania iPhone’ów. Z biegiem lat systematycznie rozszerzał zakresu usług i dziś oferuje miłośnikom Apple w pełni kompleksową obsługę.
Nieustanne podnoszenie kompetencji, śledzenie trendów i stosowanie najnowszych technologii to podstawy, na których budujemy naszą markę. W pracy z elektroniką stawiamy na doświadczenie i dokładność, a w pracy z ludźmi na uśmiech, zapał i Waszą wygodę.
Flix to:
- oryginalne części Apple: jako jeden z nielicznych serwisów pogwarancyjnych Flix oferuje oryginalne części Apple (“po naprawie Twoje urządzenie powróci do stanu z pudełka”);
- 9 miesięcy gwarancji: na wszystkie naprawy wykonane na oryginalnych częściach dostajemy dziewięć miesięcy gwarancji;
- bezpieczeństwo: żebyśmy nie musieli niepokoić się o prywatną zawartość naszych urządzeń, Flix oferuje naprawy na naszych oczach;
- dojazd do klienta: szybki dojazd do domu czy biura klienta (w czterech lokalizacjach – szczegóły poniżej) i szybka naprawa na miejscu.
Flix skupia się na czterech głównych kategoriach produktowych Apple:
- serwis iPhone (m.in. wymiana baterii, wymiana szybki iPhone, wymiana przycisku Home, naprawa po zalaniu)
- serwis MacBook (wymiana klawiatury, baterii, TouchPada, matrycy czy dysku SSD)
- serwis iPad (wymiana wyświetlacza)
- serwis Apple Watch (wymiana szybki i baterii)
Flix posiada dwa stacjonarne serwisy – w Warszawie (Dzielna 64) i w Krakowie ( Batorego 4A). Ale usługę z dojazdem do klienta oferuje aż w czterech lokalizacjach:
- Warszawa i okolice
- Kraków i okolice
- Lublin i okolice
- Śląsk (Aglomeracja Śląska)
Dokładny zakres dojazdu w każdej lokalizacji, cennik usług i wszystkie inne szczegóły na temat działania Flix znajdziecie na oficjalnej stronie serwisu.
***
Artykuł powstał we współpracy z Flix.