Zaraz po premierze systemów iOS 14 i watchOS 7 internetowe fora zapełniły się postami użytkowników, którzy zauważyli znacznie szybsze rozładowywanie się baterii w iPhonie i sparowanym z nim Apple Watchu, często też brak zapisu danych z GPS lub innych danych zapisywanych podczas treningu w aplikacjach Fitness, Aktywność czy Zdrowie. Apple zamieściło właśnie na swojej stronie wsparcia informację, jak rozwiązać powyższe usterki.
Na stronie wsparcia Apple pisze, że jeżeli po aktualizacji systemów operacyjnych do iOS 14 i watchOS 7 odnotowaliśmy przynajmniej dwa z wymienionych niżej symptomów, należy podjąć działania naprawcze wskazane przez firmę z Cupertino. Wspomniane symptomy to:
Jeśli po aktualizacji do iOS 14 i watchOS 7 doświadczasz przynajmniej dwóch z powyższych problemów Apple radzi, by:
To dość czasochłonne działania, ale po ich wykonaniu problemy z baterią i brakującymi danymi GPS powinny zniknąć.
Pełną instrukcję znajdziecie na stronie wparcia Apple (niestety tylko po angielsku).