W 2022 r. w Polsce upadnie ponad 250 tys. firm. Twoja nie musi!

Redakcja   25 października 2022

Dane GUS i CEiDG nastrajają naprawdę ponuro – polscy przedsiębiorcy poddają się lawinowo. Firmy ogłaszają upadłość, zamykają się lub zawieszają działalność. Pandemia i konflikt za wschodnią granicą to rodzice niechcianych i wyjątkowo agresywnych bliźniąt – kryzysu gospodarczego i inflacji. Co zrobić, żeby nie rozszarpały Twojego biznesu?

Każdy szuka oszczędności

Nieważne, czy jesteś małą, lokalną firmą usługową, średniej wielkości przedsiębiorstwem czy zatrudniasz setki pracowników. Najpewniej szukasz oszczędności – teraz, kiedy płaca minimalna wzrasta (prognozowany na 2023 r. wzrost to ponad 7%!), ceny benzyny zbliżają się do dwucyfrowych, a rachunki za prąd i gaz rosną… w przeciwieństwie do zapasów surowców…

Jak wygenerować oszczędności w tych trudnych czasach?

Przenieś się do Internetu w takim zakresie, w jakim tylko jest to możliwe. Dlaczego? Bo w Internecie wiele funkcjonalnych rozwiązań jest dostępnych za darmo! Możesz przejąć większość lokalnego rynku dzięki zupełnie darmowemu i niedocenianemu narzędziu – Wizytówce Google.

Nie wierzysz? Jesteś fryzjerem, kosmetyczką, hydraulikiem, mechanikiem, korepetytorem, masz butik lub prowadzisz wulkanizację? Reklamuj się na lokalnym rynku za darmo!

Wizytówka Google – darmowa reklama, darmowa strona WWW i darmowa komunikacja z klientem

Myślisz o stronie WWW? Nie umiesz stworzyć jej sam, a koszty agencji są w tej chwili dla Ciebie nie do przyjęcia? Profil Firmy z powodzeniem zastąpi stronę WWW.

Profil swojej firmy w wizytówce Google stworzysz za darmo. Zrobisz to w kilku krokach. 

  1. Zaloguj się na konto Google, a jeśli wciąż go nie masz – załóż je.
  2. Przejdź na: Profil Firmy w Google i kliknij: „Zarządzaj teraz”.
  3. Dodaj takie informacji o swojej firmie, jak:
    • Nazwa
    • Branża
    • Lokalizacja
    • Numer telefonu
    • Adres firmowej strony WWW (jeśli taką posiadasz).
  1. Poddaj się weryfikacji jako właściciel firmy.
  2. Dodaj pozostałe dane firmy:
    • Opis
    • Dodaj zdjęcia
    • Logo.

6. Dodaj specjalne, wyróżniające Ciebie na tle konkurencji informacje, np. „Jesteśmy na rynku od 25 lat”, „Rodzinna firma” itp.

Bezpłatny firmowy profil zwiększy widoczność Twojej firmy w wyszukiwarce internetowej.

Pamiętaj:

    • Nie musisz korzystać z żadnych kosztownych usług firm zajmujących się pozycjonowaniem w sieci!
    • Dbaj, aby informacje o Twojej firmie były zawsze aktualne!

Aktywnie zarządzaj swoją wizytówką

Stworzenie wizytówki to jedno, ale nie musisz ograniczać jej do zbioru podstawowych informacji o Twojej firmie.

  1. Wizytówka Google pozwala dodawać wpisy, oferty i wydarzenia.
  2. Możesz w niej zaprezentować swoją wycenę i zakres realizowanych przez Ciebie usług.
  3. Pozwól klientowi na poproszenie o wycenę bezpośrednio z wizytówki Google.
  4. Prowadzisz sklep? Dodaj informacje o możliwości zakupów stacjonarnych, online itp.
  5. Wysyłaj wiadomości bezpośrednio do klientów. Możesz też przygotować odpowiedziautomatyczne.
  6. Bądź w stałym kontakcie z klientami. Odpowiadaj na ich opinie. Według Google konsumenciuznali, że firmy odpowiadające na opinie są bardziej godne zaufania niż te, które obok opinii przechodzą obojętnie. Zaufaj nam, w tych trudnych czasach nie stać siebie na brak wiarygodności.

Wizytówka Google a strona WWW

Jeśli nie masz strony WWW, możesz skorzystać z Google Moja Firma i w kilku krokach stworzyć taką stronę. Wystarczy wybrać jeden z dostępnych szablonów, kolorystykę, dodać teksty i zdjęcia! Stworzenie takiej strony WWW nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności, a Ty możesz przypisać do niej swój własny adres URL.

Reklama i nowoczesny styl pracy nie muszą być drogie

Utworzenie Profilu Firmy w Google jest bezpłatne, podobnie jak zarządzanie firmą w wyszukiwarce i Mapach Google. Wizytówka Google może z powodzeniem zastąpić firmową stronę internetową… Na klientów z lokalnego rynku bowiem nic nie działa tak dobrze jak 5 gwiazdek w wyszukiwarce Google.

Klientom możesz generować faktury za darmo z przeglądarki internetowej, korzystając z aplikacji aleFaktury. Co aleFaktury ma wspólnego z wyszukiwarką Google? Jest za darmo. Fakturę z możliwością opłacenia online wygenerujesz w kliku krokach wyślesz klientowi mejlem wprost z aplikacji.

Profil Firmy w Google, elektronicznie udostępniane dokumenty z możliwością opłacenia online i w czasach, kiedy inni liczą, czy wystarczy, Ty będziesz liczyć nowych klientów.

Codziennie nowy HOT DEAL na Apple!

***

Materiał partnera.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: