Kiedy jesteśmy zmuszeni oddać nasz sprzęt Apple do naprawy, generalnie mamy dwie opcje – zdecydować się na autoryzowany serwis, w którym korzysta się wyłączenie z oryginalnych i – co za tym idzie – droższych części, albo punkt nieautoryzowany, który używa nieoryginalnych, tańszych części.
Ale właśnie powstał nowy serwis Apple, który idealnie łączy cechy obydwu powyższych – technik przedstawia nam wycenę z częściami oryginalnymi i nieoryginalnymi i to do nas należy decyzja, które zostaną użyte do naprawy.
Mamy też usługę door-to-door (kurier odbiera i odwozi naprawiony sprzęt do naszego domu/firmy) i możliwość zapłaty za naprawę w ratach.
Serwis Apple – Lantre
Lantre – autoryzowany sprzedawca sprzętu Apple, uruchomił niedawno serwis urządzeń z logo nadgryzionego jabłka, w którym zastosowano innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie – klient ma możliwość wyboru, czy do naprawy zostaną użyte części oryginalne (droższe), czy nieoryginalne (tańsze).
W podjęciu decyzji pomaga nam doświadczony technik-specjalista z wieloletnim doświadczeniem w serwisowaniu sprzętu Apple: dokonuje diagnozy urządzenia, po czym przedstawia nam dwie wyceny – z użyciem oryginalnych i nieoryginalnych części – i pomaga wybrać najkorzystniejsze rozwiązanie.
Dzięki temu mamy jasność, jaka jest różnica w cenie obydwu opcji naprawy i możemy poznać merytoryczne argumenty za i przeciw każdej z opcji.
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku usług naprawczych Apple. Trzeba przyznać, że bardzo ciekawe.
Przed zgłoszeniem sprzętu do naprawy możemy sprawdzić orientacyjny koszt części lub usługi korzystając z przygotowanego przez Lantre narzędzia – znajdziecie je tutaj.
W serwisie Lantre skorzystasz nie tylko z profesjonalnej naprawy, ale i doradztwa. Nasza oferta obejmuje kompleksowy serwis urządzeń Apple, takich jak iPhone, iPad, Apple Watch, AirPods, akcesoria i komputery Mac.
Chętnie pomożemy Ci również z konfiguracją, powiemy, jak zadbać o sprzęt lub jak optymalnie wykorzystać jego możliwości.
Serwis Lantre zajmuje się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi, uznaje też wszystkie oficjalne programy serwisowe realizowane przez Apple.
W serwisie można także kupić produkty Lantre Premium Selection – sprawdzony przez ekspertów sprzęt Apple w niższych cenach.
Pozostałe zalety serwisu Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple:
- Door-to-door: naprawa bez wychodzeni z domu – kurier odbierze sprzęt z naszego mieszkania lub sidzieby firmy i po naprawie niezwłocznie przywiezie go tam z powrotem.
- Doświadczeni technicy: Lantre zatrudniło jednych z najlepszych na rynku specjalistów od sprzętu Apple, a szefem serwisu jest technik z wieloletnim doświadczeniem w naprawianiu urządzeń Apple w dużym autoryzowanym punkcie serwisowym.
- Kompleksowy panel klienta: w panelu klienta online mamy dostępną pełną historią serwisową oraz możliwość porozmawiania na chacie z dedykowanym technikiem. Możemy tam również śledzić bieżący status naprawy swojego sprzętu.
- Sprzęt zastępczy: na czas naprawy oferowany jest nam sprzęt zastępczy.
- Zapłata w ratach: zapłatę za usługi serwisowe możemy rozłożyć na wygodne raty.
- Usługi dla firm: konserwacja czy naprawa urządzeń może się odbyć na miejscu w biurze firmy, a na czas zabiegu zostanie udostępniony sprzęt zastępczy.
Punkt stacjonarny serwisu Lantre znajduje się w Warszawie, przy ulicy Łuckiej 2/4/6, a online dostępny jest na lantre.pl/serwis.
Zobacz też:
- Co się dzieje z cenami Maców?! Potężne modele z chipami M1 i M2 tańsze o nawet 20 tys. zł!
- “Frajda, zamiast frustracji”, czyli za co profesjonaliści kochają sprzęt Apple (wideo + promo na wybrane urządzenia)
- OKAZJA WEEKENDU: iMac 24″ z M1 w bardzo niskiej cenie
- 15 HITÓW “Winter Sale” – 15 urządzeń Apple w promocyjnej cenie i ratach 0% (od autoryzowanego sprzedawcy Apple)
- Nowy serwis Apple: tydzień promocji i konkursów – wygraj Apple TV 4K, AirPods Pro 2 lub voucher 500 zł na usługi serwisowe
***
Tekst powstał we współpracy z Lantre.