Powstał nowy serwis urządzeń Apple – jedyny taki w Polsce

Tomek Czech   8 stycznia 2024

Kiedy jesteśmy zmuszeni oddać nasz sprzęt Apple do naprawy, generalnie mamy dwie opcje – zdecydować się na autoryzowany serwis, w którym korzysta się wyłączenie z oryginalnych i – co za tym idzie – droższych części, albo punkt nieautoryzowany, który używa nieoryginalnych, tańszych części.

Ale właśnie powstał nowy serwis Apple, który idealnie łączy cechy obydwu powyższych – technik przedstawia nam wycenę z częściami oryginalnymi i nieoryginalnymi i to do nas należy decyzja, które zostaną użyte do naprawy.

Mamy też usługę door-to-door (kurier odbiera i odwozi naprawiony sprzęt do naszego domu/firmy) i możliwość zapłaty za naprawę w ratach.

Serwis Apple – Lantre

Lantre – autoryzowany sprzedawca sprzętu Apple, uruchomił niedawno serwis urządzeń z logo nadgryzionego jabłka, w którym zastosowano innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie – klient ma możliwość wyboru, czy do naprawy zostaną użyte części oryginalne (droższe), czy nieoryginalne (tańsze).

W podjęciu decyzji pomaga nam doświadczony technik-specjalista z wieloletnim doświadczeniem w serwisowaniu sprzętu Apple: dokonuje diagnozy urządzenia, po czym przedstawia nam dwie wyceny – z użyciem oryginalnych i nieoryginalnych części – i pomaga wybrać najkorzystniejsze rozwiązanie.

Dzięki temu mamy jasność, jaka jest różnica w cenie obydwu opcji naprawy i możemy poznać merytoryczne argumenty za i przeciw każdej z opcji.

To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku usług naprawczych Apple. Trzeba przyznać, że bardzo ciekawe.

Przed zgłoszeniem sprzętu do naprawy możemy sprawdzić orientacyjny koszt części lub usługi korzystając z przygotowanego przez Lantre narzędzia – znajdziecie je tutaj.

W serwisie Lantre skorzystasz nie tylko z profesjonalnej naprawy, ale i doradztwa. Nasza oferta obejmuje kompleksowy serwis urządzeń Apple, takich jak iPhone, iPad, Apple Watch, AirPods, akcesoria i komputery Mac.

Chętnie pomożemy Ci również z konfiguracją, powiemy, jak zadbać o sprzęt lub jak optymalnie wykorzystać jego możliwości.

Serwis Lantre zajmuje się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi, uznaje też wszystkie oficjalne programy serwisowe realizowane przez Apple.

W serwisie można także kupić produkty Lantre Premium Selection – sprawdzony przez ekspertów sprzęt Apple w niższych cenach.

Pozostałe zalety serwisu Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple:

  • Door-to-doornaprawa bez wychodzeni z domu – kurier odbierze sprzęt z naszego mieszkania lub sidzieby firmy i po naprawie niezwłocznie przywiezie go tam z powrotem.
  • Doświadczeni technicy: Lantre zatrudniło jednych z najlepszych na rynku specjalistów od sprzętu Apple, a szefem serwisu jest technik z wieloletnim doświadczeniem w naprawianiu urządzeń Apple w dużym autoryzowanym punkcie serwisowym.
  • Kompleksowy panel klienta: w panelu klienta online mamy dostępną pełną historią serwisową oraz możliwość porozmawiania na chacie z dedykowanym technikiem. Możemy tam również śledzić bieżący status naprawy swojego sprzętu.
  • Sprzęt zastępczy: na czas naprawy oferowany jest nam sprzęt zastępczy.
  • Zapłata w ratach: zapłatę za usługi serwisowe możemy rozłożyć na wygodne raty.
  • Usługi dla firm: konserwacja czy naprawa urządzeń może się odbyć na miejscu w biurze firmy, a na czas zabiegu zostanie udostępniony sprzęt zastępczy.

Punkt stacjonarny serwisu Lantre znajduje się w Warszawie, przy ulicy Łuckiej 2/4/6, a online dostępny jest na lantre.pl/serwis.

Codziennie nowy HOT DEAL na Apple!

***

Tekst powstał we współpracy z Lantre.

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: