Apple reklamuje Touch ID i 4K w iPhonie 6s

Tomek Czech   26 kwietnia 2016

iphone-6s-reklama

Apple jest ostatnio zdecydowanie w formie, jeśli chodzi o tworzenie klipów reklamujące ich produkty i usługi: po przeuroczej reklamówce Siri z Ciasteczkowym Potworem oraz serii bardzo ciekawych reklam Apple Watcha, firma z Cupertino udostępniła wczoraj dwie nowe  reklamy iPhone’a 6s, prezentując zalety nagrywania w jakości 4K oraz możliwości czytnika linii papilarnych Touch ID, dzięki któremu nie tylko odblokujemy telefon, ale też m.in. zalogujemy się do konta bankowego, podpiszmy dokument czy uruchomimy samochód.

berrolia

iPhone 6s – Fingerprint

iPhone 6s – Onions

nomad2

Podłącz się do nas na Twitterze, Facebooku lub Google+ żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Czytaj też:

mophie dual wireless charging pad - najlepsza na rynku podwójna ładowarka bezprzewodowa

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: