Do śniadania lub do pierwszej kawy… „Wczoraj w świecie Apple” to nasza nowa rubryka, w której każdego poranka znajdziesz krótkie podsumowanie najważniejszych informacji dotyczących Apple z dnia poprzedniego. W telegraficznym skrócie przypomnimy to, o czym napisaliśmy sami, ale przede wszystkim wspomnimy o wszystkim innych informacjach, którym nie poświęciliśmy osobnego artykułu.
Miłego dnia!
Wczoraj w świecie Apple:
- pojawiły się plotki, że przyszłoroczny iPhone nie zmieni jednak wyglądu, nie będzie miał możliwości ładowania bezprzewodowego i nie będzie się nazywał “iPhone 8”, tylko jednak standardowo “7s”. Nowością miałaby być model w kolorze czerwonym [czytaj więcej – ThinkApple];
- Apple ogłosiło listę najlepszych aplikacji i gier w App Store w 2016 r. Najlepszą aplikacją na iPhone’a została Prisma, a grą – Clash Royale [zobacz zwycięzców we wszystkich kategoriach – ThinkApple];
- firma analityczna Kantar przedstawiła raport, który pokazał, że iPhone 7 był pomiędzy sierpniem a październikiem najlepiej sprzedającym się smartfonem na większości kluczowych rynków. Swój udział w rynku mobilnych systemów operacyjnych zwiększył też iOS [czytaj więcej – ThinkApple];
- od pewnego czasu czekamy już na finalną wersję iOS 10.2, ale Apple najwyraźniej ciągle jeszcze coś poprawia i udostępnia kolejne bety – wczoraj pojawiła się już siódma. Żadnych większych zmian nie zaobserwowano [zobacz, jakie nowości przyniesie iOS 10.2 – ThinkApple];
- Phil Shiller ogłosił na Twitterze, że listopad był rekordowym miesiącem w App Store pod względem przychodów ze sprzedaży gier i aplikacji. Nie podał jednak konkretnych liczb [zobacz tweeta Shillera – Twitter];
- według Bloomberga, Apple negocjuje ze studiami filmowymi z Hollywood, żeby nowe filmy były dostępne w iTunes niedługo po premierze kinowej. Obecnie trzeba na to czekać co najmniej 90 dni – Apple chce skrócić ten czas do dwóch tygodni. Jeśli porozumienie zostanie osiągnięte, może to oznaczać rewolucję na rynku serwisów VOD oferujących wideo online [czytaj więcej – Bloomberg];
- Apple Music ma już 20 milionów (płacących) użytkowników. Spotify ma ich co prawda dwa razy więcej, ale biorąc pod uwagę olbrzymi potencjał Apple w postaci ogromnej bazy użytkowników ich sprzętu, których nieustannie zachęca się do subskrypcji Apple Music należy się spodziewać, że firma z Cupertino szybko przegoni swojego największego rywala na rynku serwisów streamingowych [czytaj więcej – Billboard];
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.