Wczoraj w świecie Apple – czerwony iPhone 7s, najlepsze aplikacje 2016, świetna sprzedaż iPhone’a 7 i… kolejna beta iOS 10.2

by Kuba on 8 grudnia 2016

apple-tv-itunes

Do śniadania lub do pierwszej kawy… „Wczoraj w świecie Apple” to nasza nowa rubryka, w której każdego poranka znajdziesz krótkie podsumowanie najważniejszych informacji dotyczących Apple z dnia poprzedniego. W telegraficznym skrócie przypomnimy to, o czym napisaliśmy sami, ale przede wszystkim wspomnimy o wszystkim innych informacjach, którym nie poświęciliśmy osobnego artykułu.

Miłego dnia!

Wczoraj w świecie Apple:

  • pojawiły się plotki, że przyszłoroczny iPhone nie zmieni jednak wyglądu, nie będzie miał możliwości ładowania bezprzewodowego i nie będzie się nazywał “iPhone 8”, tylko jednak standardowo “7s”. Nowością miałaby być model w kolorze czerwonym [czytaj więcej – ThinkApple];
  • firma analityczna Kantar przedstawiła raport, który pokazał, że iPhone 7 był pomiędzy sierpniem a październikiem najlepiej sprzedającym się smartfonem na większości kluczowych rynków. Swój udział w rynku mobilnych systemów operacyjnych zwiększył też iOS [czytaj więcej – ThinkApple];
  • od pewnego czasu czekamy już na finalną wersję iOS 10.2, ale Apple najwyraźniej ciągle jeszcze coś poprawia i udostępnia kolejne bety – wczoraj pojawiła się już siódma. Żadnych większych zmian nie zaobserwowano [zobacz, jakie nowości przyniesie iOS 10.2 – ThinkApple];

300x300-oslo

  • Phil Shiller ogłosił na Twitterze, że listopad był rekordowym miesiącem w App Store pod względem przychodów ze sprzedaży gier i aplikacji. Nie podał jednak konkretnych liczb [zobacz tweeta Shillera – Twitter];
  • według Bloomberga, Apple negocjuje ze studiami filmowymi z Hollywood, żeby nowe filmy były dostępne w iTunes niedługo po premierze kinowej. Obecnie trzeba na to czekać co najmniej 90 dni – Apple chce skrócić ten czas do dwóch tygodni. Jeśli porozumienie zostanie osiągnięte, może to oznaczać rewolucję na rynku serwisów VOD oferujących wideo online [czytaj więcej – Bloomberg];
  • Apple Music ma już 20 milionów (płacących) użytkowników. Spotify ma ich co prawda dwa razy więcej, ale biorąc pod uwagę olbrzymi potencjał Apple w postaci ogromnej bazy użytkowników ich sprzętu, których nieustannie zachęca się do subskrypcji Apple Music należy się spodziewać, że firma z Cupertino szybko przegoni swojego największego rywala na rynku serwisów streamingowych [czytaj więcej – Billboard];

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Link to our Facebook Page
Link to our Rss Page
Link to our Twitter Page
Link to our Youtube Page

Previous post:

Next post: